درخواست خانواده خلبان هواپیمای «سالا» برای ادامه عملیات جستجو

خانواده خلبان هواپیمایی که حامل بازیکن فقید تیم فوتبال کاردیف بود، خواهان ادامه عملیات جستجوی برای یافتن نشانه‌ای از این مرد ۵۹ ساله شده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بعد از اهالی دنیای فوتبال که خواهان از سر گرفته شدن، عملیات جستجو برای پیدا کردن لاشه هواپیمای سقوط کرده حامل امیلیانو سالا شدند - عملیاتی که در نهایت موفقت‌آمیز بود و منجر به شناسایی جسد بازیکن فقید تیم کاردیف شد – اکنون خانواده خلبان این هواپیما که هنوز نشانه‌ای از او یافت نشده نیز در اقدامی مشابه خواهان آغاز دور جدیدی از عملیات جستجو شده‌اند.

هواپیمای حامل بازیکن فقید تیم کاردیف دو هفته پیش در مسیر پرواز به سمت ولز در آب‌های کانال مانش سقوط کرد و بعد از دو روز تلاش برای یافتن لاشه آن، عملیات جستجو لغو شد. با این حال به همت اعضای خانواده و گروهی از ستارگان دنیای فوتبال از جمله لیونل مسی، آدرین رابیو و کیلیان امباپه جنبشی در فضای مجازی شکل گرفت که هدف آن آغاز دور دوم عملیات جستجو بود و رقمی نزدیک به 300 هزار پوند نیز برای تأمین بودجه این کار جمع‌آوری شد.

اکنون خانواده دیوید ایبوتسون، خلبان هواپیمای مالیبو پایپر که 21 ژانویه سقوط کرد نیز در اقدامی مشابه، خواهان کمک‌های نقدی مردمی برای تأمین فاز سوم عملیات جستجو جهت پیدا کردن نشانه‌ای از او شده‌اند.

در این جنبش در 16 ساعتی که از ایجاد آن می‌گذرد، نزدیک به 2 هزار و 600 نفر شرکت و رقمی حدود 34 هزار پوند کمک نقدی کرده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید