کمانداران با هزینه‌ شخصی به آمریکا اعزام می شوند!

مرحله فینال و قهرمان قهرمانان جام جهانی داخل سالن تیروکمان در حالی از روز جمعه ۱۹ بهمن در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود که کمانداران کشورمان برای شرکت در این تورنمنت با هزینه‌ی شخصی خود بامداد امروز عازم آمریکا شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرحله فینال و قهرمان قهرمانان جام جهانی داخل سالن تیروکمان در حالی از روز جمعه ۱۹ بهمن در لاس و گاس آمریکا برگزار می‌شود که ۱۰ کماندار ایران برای شرکت در این تورنمنت با هزینه‌ی شخصی و با همکاری فدراسیون تیروکمان بامداد امروز چهارشنبه راهی آمریکا شدند.

شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیرو کمان در گفت‌وگوبا خبرنگار ایسنا در این باره گفت: فدراسیون تیروکمان هیچ هزینه‌ای برای اعزام این کمانداران نکرده است و ورزشکاران با هزینه شخصی یا اسپانسر به این رویداد اعزام شده‌اند.

امید نجاری (مدیر تیم ملی و سرپرست کاروان تیروکمان)، اسماعیل عبادی و نیما محبوبی (عضو تیم ملی کامپوندمردان)، مجید احمدی (سرمربی تیم ملی کامپوند)، رضا شبانی و ابوالفضل حسینی (عضو تیم ریکرو)، فاطمه قاسم‌پور و علیرضا بیکی (عضو تیم کامپوند) نفرات اعزامی به آمریکا هستند.

مرحله فینال و قهرمان قهرمانان جام جهانی داخل سالن تیروکمان از روز جمعه با حضور بیش از ۵۰۰ کماندار در لاس و گاس آمریکا برگزار می‌شود و به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت.

مرحله اول، دوم و سوم این رقابت‌ها در ماکائو، تایلند و فرانسه برگزار شد که کمانداران ایران در مرحله‌ی اول و سوم این رقابت‌ها در مرحله‌ی مقدماتی حذف شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید