وام ضروری بازنشستگان کی پرداخت می‌شود؟

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت مرحله پنجم وام ضروری بازنشستگان این صندوق در روز چهارشنبه 17 بهمن‌ ماه خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ جمشید تقی زاده در جریان تجدید میثاق مدیرعامل، مدیران و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه این صندوق با آرمانهای بلند بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر با اعلام این خبر، گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز چهارشنبه 17 بهمن‌ماه 97 تعداد ۳۳ هزار فقره وام ۵ میلیون تومانی نوبت پنجم به بازنشستگان کشوری پرداخت و به‌حساب آن‌ها واریز می‌شود.

تقی زاده افزود: تاکنون و با احتساب این تعداد در مجموع ۱۶۵ هزار نفر از ۲۰۰ هزار نفر مرحله نخست، وام ۵ میلیون تومانی خود را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: ثبت‌نام مرحله دوم برای ۲۰۰ هزار فقره وام ۵ میلیون تومانی باقیمانده نیز از ابتدای بهمن‌ماه آغازشده و تا پایان بهمن‌ماه همچنان ادامه خواهد داشت.

تقی زاده یادآور شد: از ابتدای بهمن‌ماه تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر در سایت اینترنتی صندوق برای دریافت وام مرحله دوم ثبت‌نام کردند که در پایان و بر اساس امتیازبندی مشخص، پرداخت وام به‌صورت نوبت‌بندی انجام خواهد شد.

تقی زاده اظهار داشت: پرداخت این وام بر اساس امتیازبندی عواملی چون کمترین تعداد وام دریافتی و کمترین حقوق دریافتی انجام می‌شود و در نیمه نخست سال 98 پرداخت آن آغاز می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید