پشت پرده بازگشت پورعلی‌گنجی به قطر / جی پلاس

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان با قراردادی 3.5 ساله به العربی پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،  مرتضی پورعلی‌گنجی ابتدای فصل و بعد از حدود 3 سال بازی برای السد به بلژیک رفت تا پیراهن یوپن را بپوشد. در همان مقطع خیلی‌ها به انتخاب مدافع آماده و مطمئن تیم ملی ایران خرده گرفتند اما پورعلی‌گنجی در پاسخ به انتقادها گفت: «هدفم حضور در فوتبال اروپا بود. یوپن سکوی پرتاب من به تیم‌های بزرگتر است.»

بعد از تنها نیم‌فصل بازی برای یوپن و البته حضور در جام ملت‌های آسیا، پورعلی‌گنجی در انتقالی عجیب به لیگ ستارگان قطر برگشت و پیراهن العربی را پوشید. با قراردادی به مدت 3 فصل و نیم و رقمی بالا که هنوز میزان دقیق آن مشخص نشده است. پورعلی‌گنجی در حالی العربی را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرده که از نظر خیلی از کارشناس‌ها می‌توانست در اروپا بماند و پیشرفت کند. 

درباره دلیل نهایی شدن این انتقال عجیب، حرف و حدیث‌های فراوانی وجود دارد. گویا باشگاه یوپن و العربی، هر دو زیر نظر آکادمی اسپایر فعالیت می‌کنند و حتی باشگاه بلژیکی از وجود این اسپانسر روی پیراهن خود سود می‌برد. همین مسئله و اینکه هر دو اسپایر را به عنوان یک اسپانسر و حامی مشخص تعیین کرده‌اند، دلیل انتقال پورعلی‌گنجی از بلژیک به قطر است. اتفاقی که مسیر جدید مدافع 26 سله تیم ملی را تعیین کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید