گزارش جی پلاس از حاشیه های روز دوم جشنواره فیلم فجر؛

کیومرث پوراحمد: بزرگ سینما بودم!

نشست خبری فیلم "تیغ و ترمه" با حاشیه هایی همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جی پلاس، در ادامه برنامه های روز دوم جشنواره سی و هفتم فیلم فجر، حاضران در کاخ جشنواره بیننده اثر تازه کیومرث پوراحمد یعنی "تیغ و ترمه" بودند.

در نشست خبری این فیلم که با حضور کارگردان، بازیگران از جمله بازیگر خردسال فیلم، رضا یزدانی خواننده ترانه های فیلم و تنی چند از عوامل پشت صحنه برگزار شد.

اولین حاشیه نشست خبری را کیومرث پوراحمد رقم زد؛ زمانی که او قصد داشت در جایگاه خود قرار بگیرد، ناگهان از عقب سالن فردی فریاد زد و از فرد دیگری که جلو ایستاده بود خواست که بنشیند. صدا به قدری بلند بود که ابتدا پوراحمد جا خورد و کمی مکث کرد.

در ادامه زمانی که محمود گبرلو مجری نشست، کیومرث پوراحمد را با عنوان بزرگ سینمای ایران معرفی کرد، این کارگردان با تجربه با خنده گفت: من قبلا با 195 سانتی متر قد، بزرگ سینمای ایران بودم اما جدیدا قدم کوتاه شده و حالا 192 سانت هستم!

او در ادامه گفت: کشور ما مشکلات زیادی دارد و با توجه به اوضاع اقتصادی کشور، روز به روز فقیرتر می شویم اما به جوان ها امید داریم و این که در این نشست، جوان های زیادی حضور دارند، اتفاق خوبی است. دم جوان ها گرم!

از دیگر حاشیه های نشست خبری تیغ و ترمه می شود به اظهارات بازیگر خردسال فیلم اشاره کرد که تمام حاضران در نشست، مجذوب او شدند.

از بین بازیگران اصلی فیلم، هومن برق نورد در نشست حاضر نبود.

در بخش دیگری از نشست خبری یکی از خبرنگاران از پوراحمد گلایه کرد و گفت که چرا در فیلمش از الفاظ رکیک استفاده کرده است. کارگردان در پاسخ گفت: در فیلم، تمام تلاشم را کردم که تا حد امکان ادبیات خوبی داشته باشد. ضمن این که در فیلم های آمریکایی بدترین کلمات به راحتی استفاده می شود.

در این لحظه مجری نشست با خنده از پوراحمد خواست که به جای آن کلمات سه نقطه بگذارد چون اینجا ایران است نه آمریکا!

دیدگاه تان را بنویسید