حرف های مهدی طارمی درباره داورهای جام ملت های آسیا

مهاجم تیم‌ملی اعتقاد دارد اگر داورهای جام‌ملت‌ها در اروپا حضور داشتند، هر بازی 8 نفر را اخراج می‌کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی طارمی یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا بود. با وجود همه انتقاداتی که از او و سردار آزمون در تیم ملی وجود داشت، آن ها  در جام ملت ها بازی های خوبی به نمایش گذاشتند. با این حال غیبت او در مقابل ژاپن به شکل آشکاری به شاگردان کی روش لطمه زد و شاید اگر او در نیمه نهایی حضور داشت، رقابت با ژاپن به شکل دیگری به پایان می رسید. با او درباره عملکردش در جام ملت ها و خداحافظی کی روش گفتگو کرده ایم.

* جایت خیلی در بازی مقابل ژاپن خالی بود.شاید اگر در زمین بودی شکل بازی ایران تغییر می کرد.اخطاری که در بازی با چین گرفتی فکر می کنی حقت بود؟

دو اخطاری که در این بازی ها گرفتم واقعا الکی بود. این داور ها بنظرم اگر در اروپا بودند هر بازی 8 نفر را اخراج می کردند. من نمیدانم چرا اینجا در آسیا تا هرکی به هرکی می خورد سریع کارت زرد داده می شود. فقط آقای فغانی محکم سوت می زد و اینگونه نبود. داورها باید بیشتر رعایت کنند چون بازیکنان با 2 اخطار محروم می شوند.

* آیا کی روش در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرد؟

الان بعد از باخت است. یک سری ها احساسی هستند، یک سری ها عصبی هستند و یک سری ها هم ناراحتند. و یک حرف هایی در این حالت گفته می شود. الان ولی وقت تصمیم گیری نیست. باید مدتی بگذرد تا همه آرام شویم و بعد بتوانیم در مورد آینده تیم ملی صحبت کنیم و تصمیم بگیریم.

* فکر نمی کنی اگر تو و سردار بعد از بازی مقابل چین کمی تحمل و صبوری می کردید و یک سری حرف ها را مطرح نمی کردید،منتقدین امروز کمتر از شما انتقاد می کردند؟

چه جای انتقادی وجود دارد؟ انتقاد باید باعث پیشرفت و رفع اشکال شود نه که توهین کنند. من اگر حرفی هم زدم حرف دلم بود و فکر نمی کنم حرفم روی هیچ بازیکنی تاثیر داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید