گزارش جی پلاس؛

12 میلیارد در جیب تیم ملی/ دو بازی تا 60 میلیارد تومان پاداش!

تیم ملی فوتبال ایران با صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیایی، پاداش یک میلیون دلاری خود را محقق کرده و در صورت موفقیت در دو بازی آینده و قهرمانی در آسیا می تواند حدود 5 میلیون دلار و تقریبا معادل 60 میلیارد تومان را به دست بیاورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ رقابت های جام ملت های آسیا 2019 امارات به ایستگاه ما قبل فینال رسیده و چهار تیم ایران، ژاپن، قطر و امارات برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنند.

براساس اعلام AFC قهرمان این دوره از رقابت ها مبلغی در حدود 5 میلیون دلار ( حدود 60 میلیارد تومان) به عنوان پاداش قهرمانی جام ملت ها دریافتی خواهد داشت که این رقم به نسبت دوره قبل با افزایش 30 درصدی روبرو شده است. تیم نایب قهرمان سه میلیون دلار دریافت خواهد کرد (36 میلیارد تومان) و تیم سوم و چهارم هر کدام یک میلیون دلار(12 میلیارد تومان) پاداش به حساب شان واریز خواهد شد.

تیم ملی ایران با صعود به نیمه نهایی پاداش یک میلیون دلاری را مسجل کرده و چیزی تا شکستن طلسم 43 ساله و قهرمانی در آسیا فاصله ندارد که در این صورت می تواند 60 میلیارد تومان دیگر را در سال 97 به عنوان پاداش قهرمانی در جام ملت های آسیا را به دست بیاورد.

شاگردان کی روش در روسیه نیز پاداش هنگفتی در حدود 8 میلیون دلار را به دست آورده بودند که از این حیث سال درخشانی را سپری خواهند کرد.

01355813

این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا جوای از پاداش های مرحله ای و بازی به بازی برای تیم های حاضر در جام ملت ها نیز 200 هزار دلار (دو میلیاد و ششصد میلیون تومان) پرداختی خواهد داشت تا برای اولین بار در تاریخ جام ملت ها تقسیم پاداش ها روند جالبی داشته باشد. حال باید منتظر ماند در جنگ 24 تیم حاضر در مرحله نهایی کدام تیم ها می توانند برای کسب این جوایز ارزشمند و چشمگیر خیز بردارند.

دیدگاه تان را بنویسید