ژاردیم مجددا سرمربی موناکو شد

سرمربی‌ سابق موناکو که در ابتدای فصل از این تیم اخراج شد، بار دیگر هدایت قرمزوسفیدپوشان را برعهده خواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تنها چند ساعت پس از برکناری تیری آنری از مربیگری تیم فوتبال موناکو، مدیران این باشگاه با سرمربی پیشین موناکو، لئوناردو ژاردیم برای از سر گرفتن کارش در کادر فنی قرمزوسفیدپوشان مونت‌کارلو به توافق رسیده‌اند.

باشگاه موناکو شب گذشته (پنجشنبه) به دلیل ثبت نتایج ضعیف (تنها چهار برد در 20 بازی) در کارنامه تیم زیر نظر تیری آنری، کاپیتان سابق آرسنال را بر کنار کرد. موناکو در حال حاضر در رده نوزدهم جدول 20 تیمی لوشامپیونه است و از تمامی رقابت‌های دیگر هم حذف شده است. اکنون موناکو به این نتیجه رسیده است که ژاردیم بهترین گزینه برای نجات دادن تیم از بحران است و او را پس از گذشت سه ماه و نیم از زمان اخراجش به ورزشگاه لوئی دوم برمی‌گرداند.

به نوشته مارکا توافق میان طرفین شب گذشته در یک رستوران آسیایی در موناکو، در نزدیکی محل اقامت سرمربی پرتغالی با حضور وادیم واسی‌لیف، نایب رئیس و نیکلاس هولوک، مدیراجرایی باشگاه و ژرژ مندز مدیر برنامه‌های ژاردیم صورت گرفته و قرار شده است که موناکو یک قرارداد دو سال و نیمی جدید با این مرد پرتغالی منعقد کند.

هنوز مشخص نیست که آیا ژاردیم در بازی بعدی موناکو که فردا شب مقابل دیژون رده هجدهمی است، قرمزوسفیدپوشان را هدایت خواهد کرد یا نه. در صورتی که او هدایت تیم را در این بازی برعهده نگیرد، فرانک پاسی، دستیار تیری آنری تیم را هدایت خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید