اعتراض مسی و ستارگان فوتبال به توقف جست‌وجو برای یافتن سالا

مهاجم بارسلونا و برخی از بازیکنان و تیم‌های باشگاهی از مسئولان بریتانیایی خواستند جست‌وجو برای پیدا کردن مهاجم آرژانتینی را متوقف نکنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ دوشنبه شب، جتی که امیلیانو سالا در آن حضور داشت در کانال مانش از رادار محو شد. پس از این اتفاق جست‌وجو برای پیدا کردن جت آغاز شد. قایق‌ها و هلی‌کوپترها پس از دو روز جست‌وجو چیزی پیدا نکردند تا این که پلیس بریتانیا عصر دیروز (پنج‌شنبه) دستور توقف آن را داد. این تصمیم با واکنش‌های زیادی همراه شد. باشگاه‌ها و فوتبالیست‌ها خواهان ادامه جست‌وجو شدند و برای این کار از هشتگ NoDejenDeBuscar a Emiliano (جست‌وجو برای امیلیانو را متوقف نکنید) استفاده کردند.

لیونل مسی نیز به این اتفاق واکنش نشان داد و در استوری‌اش نوشت: "تا زمانی که سر سوزن امیدی هست و امکانش وجود دارد درخواست می‌کنیم که جست و جو برای امیلیانو را متوقف نکنید."

پس از پیام وانتین وادا، دوست و هم تیمی سابق سالا در بوردو کمپینی در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد تا جست‌وجو برای بازیکن آرژانتینی و خلبانش از سر گرفته شود.

گونسالو ایگواین، لوکاس بیگلیا، سائول نیگس و رادامل فالکائو از جمله بازیکنانی بودند که با منتشر کردن ویدئویی خواستار پیگیری جست‌وجوی جتی شدند که در مسیر نانت به کاردیف بود.

باشگاه‌های زیادی از طریق اکانت رسمی‌شان به این کمپین پیوستند و هشتگ NoDejenDeBuscar ساعت‌ها به ترند توئیتر آرژانتین تبدیل شد.

نانت، تیمی که سالا را به کاردیف فروخت نیز اعلام کرد این جست‌وجو نباید متوقف شود. تیم فرانسوی در صفحه‌اش نوشت: "باشگاه و هواداران خواهان این هستند که جست‌وجو برای پیدا کردن سالا ادامه پیدا کند."

از طرفی لیگ برتر انگلیس بیانیه‌ای منتشر و نسبت به توقف جست‌وجو اعتراض کرد. همچنین اعلام کرد در هفته جدید لیگ که قرار است سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار شود یک دقیقه سکوت برای سالا و خلبان جت برقرار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید