هفته هفدهم لیگ برتر والبیال؛

شکست ارومیه و گنبد در خانه/ |شهرداری ورامین و پیکان پیروز شدند

در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های کشور، تیم دورتای ارومیه ۳-۱ نتیجه را به میزبانش پیکان واگذار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) ۱۹دی ماه ۱۳۹۷ هفته هفدهم (هفته سوم دور برگشت) رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های کشور با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که در نخستین بازی این هفته تیم ‌پیکان تهران توانست با حساب سه بر صفر حریف جوان خود را از پیش رو بردارد.

در نخستین بازی این هفته تیم پیکان تهران میزبان تیم دورنای ارومیه بود که شاکله اصلی ترکیب این تیم را بازیکنان تیم ملی نوجوانان تشکیل می‌دهند. در جریان این بازی پیکانی‌ها توانستند در ست اول با حساب ۲۶-۲۸ به برتری برسند اما در ست دوم با حساب ۲۶-۲۴ نتیجه را به حریف خود واگذار کردند. در ست سوم و چهارم ‌نیز این تیم پیکان بود که با نتایج ۲۵-۲۲ و ۲۵-۱۷ به برتری رسید تا در مجموع ۳-۱ پیروز بازی باشد.

قرار بود ایگور کولاکوویچ سرمربی صربستانی تیم ملی نیز در سالن خانه والیبال حاضر شده و بازی دو تیم پیکان و دورنا را از نزدیک تماشا کند که به دلیل تمام نشدن جلسه با افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال، به تماشای این‌ مسابقه نیامد. نشست ایگور و داوری از ساعت ۱۴ امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

اما در دومین بازی این هفته نیز تیم صدرنشین شهرداری ورامین میهمان تیم شهروند اراک بود که در سه ست پیاپی با نتایج ۱۷-۲۵، ۱۳-۲۵ و ۲۰-۲۵ میزبان خود را شکست داد تا همچنان به صدرنشینی خود در لیگ‌برتر ادامه دهد.   

نتیجه کامل رقابت‌های هفته هفدهم لیگ‌برتر والیبال به قرار زیر است:
شهرداری ارومیه ٢ - ٣ کاله مازندران (٢۵-١٨، ٢٠-٢۵، ٢٩-٣١، ٢۵-٢١ و ٧-١۵)
شهرداری گنبد ٢ - ٣ فولاد سیرجان ایرانیان (٢۵-٢٢، ١٨-٢۵، ٢۵-٢٢، ٢۶-٢٨ و ١٣-١۵)
شهروند اراک - شهرداری ورامین (۱۷-۲۵، ۱۳-۲۵ و ۲۰-۲۵ )
پیکان تهران ۳ - صفر دورنای ارومیه (۲۸-۲۶، ۲۴-۲۶، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۱۷)
شهرداری تبریز ٣ - ٢ پیام خراسان (٢٠-٢۵، ٢۶-٢۴، ٢١-٢۵، ٢۵-٢١ و ١٧-١۵)
خاتم اردکان ٣ - صفر سایپا تهران (٢۶-٢۴، ٢۵-٢٣ و ٢۵-٢٢)

 

دیدگاه تان را بنویسید