هفته یازدهم لیگ برتر والیبال؛

پیروزی سایپا مقابل مقابل تبریزی‌ها/پیکان دست پر از مشهد برگشت

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با برتری خانگی سایپا مقابل شهرداری تبریز همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یازدهمین هفته از رقابت‌‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری 5 دیدار آغاز شد. در تهران تیم‌های سایپا و شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود سایپا خاتمه پیدا کرد.

در دیگر بازی این هفته شهروند اراک میزبان دورنا ارومیه بود که نبرد این دو تیم هم با نتیجه 3 بریک به نفع تیم اراکی تمام شد.

شهرداری اورمیه که به حضور ناصر شهنازی، سرمربی جدید خود شرایط بهتری پیدا کرده است در هفته یازدهم میزبان فولاد سیرجان ایرانیان بود که نبرد این دو تیم با نتیجه 3 بریک به سود فولاد سیرجان خاتمه پیدا کرد.

تیم پیام خراسان که سید محمد موسوی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت در این هفته میزبان پیکان بود. این مسابقه که از حساس‌ترین بازی‌های هفته یازدهم محسوب می‌شد با نتیجه 3 بر 2 به سود پیکان خاتمه یافت تا تیم تهرانی دست پر از مشهد به خانه بازگردد.

دیدار حساس و جذاب تیم‌های شهرداری ورامین و شهرداری گنبد به میزبانی ورامینی‌ها انجام شد. در این مسابقه که مهدی بازارگرد، ملی‌پوش سابق والیبال برای همیشه و با پیراهن تیم شهرداری ورامین از دنیای بازیکنی در والیبال خداحافظی کرد، شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم شهرداری ورامین موفق شدند با حساب 3 بر یک میهمان خود را شکست دهند.

نتایج کامل بازی‌های هفته یازدهم به شرح زیر است:

سایپا تهران 3 – شهرداری تبریز یک

شهرداری ارومیه یک – فولاد سیرجان ایرانیان 3

شهروند اراک 3 – دورنا ارومیه یک

شهرداری ورامین 3 – شهرداری گنبد یک

پیام خراسان 2 – پیکان تهران 3

دیدار تیم‌های عقاب نهاجا و خاتم اردکان هم روز جمعه 16 آذر ماه برگزار خواهد شد. اردکانی‌ها نماینده والیبال ایران و آسیا در جام باشگاه‌های جهان بودند که با قبول سه شکست به کشور بازگشتند.

دیدگاه تان را بنویسید