تور مشهد و بازی های گروهی شاد

تور مشهد هرچند بیشتر جنبه زیارتی دارد اما جوانان زیادی در این سفر همراه خانواده به این شهر سفر میکنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تور مشهد هرچند بیشتر جنبه زیارتی دارد اما جوانان زیادی در این سفر همراه خانواده به این شهر سفر میکنند. حتی گاهی برخی از جوانان به منظور قرارهای کاری، علمی، تفرحی به مشهد سفر میکنند.

هتل مشهد و محل اقامت این جوانان هرچند گاهی امکانات خوبی همچون استخر و سونا و جکوزی یا کلوپ بازی دارد اما این تمام آن چیزی نیست که حس شعف را به گردشگران جوان انتقال دهد. در این متن به معرفی مکان هایی برای بازی های گروهی شاد متخص خانواده ها و گروههای دوستی می پردازیم.

تور مشهد علاوه بر وجود چندین پارک آبی، پارک های مهیج دیگر و سینماهای شیک و بروز، اماکن تفریحی مهیج دیگری نیز دارد که بیشتر جوانان این شهر از آن استقبال می کنند. کافه بازی های فکری با حضور جوانان پر انرژی و زمین های پینت بال با هیاهوی افراد از هیجان های مورد علاقه گردشگران جوان شهر مشهد می باشد.

کافه بازی کانو

تور مشهد و تجربه بازی در یک رستوران کافه شاد تجربه ای به یاد ماندنی خواهد بود. اگر در گروه افراد برون گرا قرار داردی و عاشق معاشرت و دوستیابی و خنده و بازی های فکری و رستوران گردی هستید به این کافه مراجعه کنید. کافه رستوران کانو در خیابان سجاد انتهای حامد جنوبی 12 قرار دارد. می توانید از قبل به صورت گروهی یا شخصی جا رزرو کنید و یا می توانید در گروههای غریبه مشارکت کنید. عصرهای این کافه شلوغتر از ساعتهای دیگر است.

کافه بازی دوسولی

تور مشهد و بازی در کافه دوسولی هم تجربه ای جالب برای افرادی است که برای قامت های علمی یا دانشگاهی به این شهر سفر میکنند. دوسولی کافه رستورانی است پاتوق دانشجویان که برای گذران وقت به بازی گروهی در این کافه می پردازند. این کافه بین باهنر 3 و 4 قرار دارد.

کافه بازی ژوان

هتل مشهد و گذران ساعت های سفر در آن و محیط اطراف یا آشنایی با افرادی جدید و ساعاتی شاد دغدغه بسیاری از جوانان است. کافه ژوان نیز برای رقم زدن ساعاتی شاد در بلوار وکیل آباد، فرهنگ 14 امکان بازی گروهی و رومیزی را بوجود آورده است.

پینت بال سر پوشیده و رو باز

تور مشهد و تجربه یک تعقیب و گریز شاد گروهی در محیط سرپوشیده یا روباز بسته به فصلی که سفر می کنید، خاطره ای به یاد ماندنی برایتان می سازد.

22

هتل مشهد اغلب فاقد بازی های مهیج و گروهی می باشد. تنها هتل توریست توس و هتل ثامن مجهز به زمین بازی پینت بال می باشند. اما اگر به هر دلیلی موفق به اقامت در این دو هتل نشدید زمین های زیادی در سطح شهر مشغول به ارئه خدمات برای بازی پینت بال می باشند.

تور مشهد و بازدید از مجموعه کوهسر از به یادماندنی ترین گردش های درون شهری برایتان می باشد. این مجتمع با ارائه انواع فعالیت های ورزشی و بازی های گروهی شاد و کافی شاپ و رستوران و دیدی وسیع به شهر از دوست داشتنی ترین اماکن برای بازی پینت بال است.

تور مشهد و حضور در زمین های پینت بال آدرنالین، الماس شرق، آیریس، پرشین جام جم، شوت ایکس، مستر پینت بال و.... سفری شاد را برایتان به ارمغان می آورد.

دیدگاه تان را بنویسید