در گفت و گو با جی پلاس؛

امید ابراهیمی: اینجا جام جهانی نیست، می خواهیم حمله کنیم/ حیف شد که عزت اللهی نیست

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: در جام جهانی توقع این بود که ایران بازی های آبرومند ارایه کند اما در آسیا ما مدعی قهرمانی هستیم .

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ در پیش بینی ها برای چیدمان ترکیب تیم ملی ایران نام یکی از بازیکنانی که مشاهده می شود امید ابراهیمی است. شاید خیلی ها آن زمان که او به تیم ملی دعوت شد اصلا امید زیادی به بازی کردن امید نداشتند اما او خودش را به کی روش ثابت کرد تا سرمربی حساس پرتغالی نتواند به راحتی از کنار نام این بازیکن عبور کند. با مصدومیتی که برای سعید عزت اللهی هم به وجود آمده می توان گفت که امید ابراهیمی یکی از 11 بازیکن کی روش برای حضور در ترکیب اصلی خواهد بود. حرف های امید ابراهیمی را در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس در زیر بخوانید:

امید چه خبر؟ دوشنبه اولین بازی ایران در جام ملت های آسیا است. وضعیت چطور است.

خدا را شکر. همه چیز خوب است و همانطور که می بینید بچه ها روحیه بالایی دارند وبا قدرت تمرین می کنند.

این بار انتظاری که مردم دارند این است که تیم برخلاف جام جهانی تهاجمی بازی کند. در تمرینات هم می بینیم که تقریبا ترکیب ها هجومی است.

قطعا همینطور خواهد بود. ما تیم هجومی‌تری نسبت به جام جهانی خواهیم بود. در آن رقابت ها توقع این بود که ایران بازی آبرومندی ارایه کند ولی در آسیا ما مدعی قهرمانی هستیم و به همین خاطر طبیعی است که چهره هجومی‌تری داشته باشیم.

بازی با یمن چه می شود؟ برای شروع آماده هستید؟

برای شروع مسابقات کاملا آماده هستیم. در این مدت اردوی خیلی خوبی داشتیم. تمرینات خیلی خوب و منظمی برگزار کردیم. از هر نظر شرایط خوبی داریم و انشاءالله بتوانیم نتایجی در آسیا بگیریم که دل مردم را شاد کند.

آن چیزی که این روزها در تمرین تیم ملی دیده می شود یک اتحاد و همدلی است.

این همدلی از روزی که من به تیم ملی دعوت شدم، وجود داشت. قبل از آن هم بود. آقای کی روش واقعا تبحر خاصی در ایجاد اتحاد دارد. شرایط به شکلی است که الان برای هیچکدام از ما فرقی ندارد چه کسی در ترکیب ثابت تیم قرار می گیرد. هر بازیکنی باشد، نهایت تلاشش را می کند. اگر هم در ترکیب نباشیم از ته دل مان دعا می کنیم که تیم ملی نتیجه بگیرد. این یک واقعیت در تیم ماست.

سعید عزت اللهی که یک جورهایی هم پست شما است که در این رقابت ها حضور ندارد. واکنش امید ابراهیمی در این باره چیست؟

واقعا حیف شد که سعید نیست. او بازیکن خیلی خوب و اثرگذاری در تیم ملی بود. خب من اطلاعات زیادی درباره مصدومیت سعید ندارم ولی به هر حال سه ماه بازی نکرده بود و نمی شد آماده شود. برای سعید آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاه تان را بنویسید