پایان حضور هافبک عراقی در ایران؛

ستاره عراقی لیگ برتر به لیگ کشورش بازگشت

بازیکن اسبق استقلال تهران راهی لیگ کشورش شد و صنعت نفت آبادان را ترک کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ با اعلام سایت رسمی باشگاه الشرطه عراق، کرار جاسم با عقد قراردادی رسمی به این تیم پیوسته است تا بدین ترتیب با تیم صنعت نفت آبادان قطع همکاری کند.

 

طی چند هفته اخیر شایعات فراوانی پیرامون آینده هافبک عراقی وجود داشت و رسانه‌های عراقی اعلام کرده بودند تا تیم النجف به توافق دست پیدا کرده است. کرار در دور جدید تمرینات تیم صنعت نفت برای نیم فصل دوم شرکت نکرده بود تا بدین ترتیب مشخص شود راضی به ادامه همکاری با نفت نیست.

کرار در حالی به حضورش در مسابقات لیگ برتر ایران پایان داد که هفته گذشته در مصاحبه با سایت عراقی اعلام کرده بود: "به قراردادم با نفت آبادان ایران پایبند هستم و هرگونه توافقی با النجف را تکذیب می کنم."

این بازیکن 31 ساله با تیم تراکتورسازی تبریز به لیگ ایران معرفی شد و پس از دو فصل حضور در این تیم به استقلال تهران پیوست. او پس از استقلال به تیم شاهین بوشهر، عجمان و النجف عراق رفت و با یک فصل حضور در تیم الطلبه به استقلال بازگشت. در لیگ پانزدهم کرار در جمع آبی پوشان حضور یافت و مجددا به لیگ عراق بازگشت تا پیراهن نفت الوسط نجف پیوست. او در لیگ هفدهم به تراکتورسازی بازگشت و پس از آن به صنعت نفت آبادان رفته بود.

تیم الشرطه عراق با گذشت 12 هفته از مسابقات لیگی که با حضور 20 تیم حرفه‌ای برگزار می‌شود با کسب 30 امتیاز در رده نخست حضور دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید