آخرین خبرها از وضعیت مصدومیت مدافع تیم ملی

مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی جدی نیست و می‌تواند به زودی در تمرینات تیم ملی فوتبال ایران شرکت کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران امشب (دوشنبه) با هدایت کارلوس کی روش پرتغالی در آخرین بازی تدارکاتی پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات به مصاف قطر رفت و به پیروزی ۲ بر یک رسید. سردار آزمون و مهدی طارمی در این بازی برای تیم کشورمان گلزنی کردند و حسن الهیدوس از روی نقطه پنالتی دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد.

مرتضی پورعلی گنجی، مدافع بابلی و جوان تیم ملی فوتبال ایران که در یوپن بلژیک بازی می‌کند و مدافع مورد اعتماد کارلوس کی روش محسوب می‌شود، در این مسابقه از ابتدا در ترکیب مرد پرتغالی فوتبال ایران قرار داشت و در دقیقه ۸۱ جای خود را به پژمان منتظری، مدافع استقلال تهران داد. این بازیکن که سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا را دارد، پس از پایان بازی پای خود را با یخ بست و به یخ درمانی پرداخت تا از میزان درد کم شود و به شرایط آرمانی برسد و بتواند در تمرینات و مسابقات جام ملت‌ها حضور یابد.

خوشبختانه مصدومیت این بازیکن جدی نیست و می‌تواند در تمرینات تیم ملی شرکت کند. البته مرتضی پورعلی گنجی در چند ماه گذشته به شدت مصدوم بود و به تازگی به زمین چمن برگشته و اگر دچار مصدومیتی از همان ناحیه شود، اتفاق بدی رخ خواهد داد که خوشبختانه خطر از بیخ گوش مدافع تیم ملی فوتبال ایران گذشت و این می تواند خبر خوشی برای فوتبال‌دوستان ایرانی باشد.

مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات در حالی از ۱۵ دی با دیدار تیم‌های امارات و بحرین آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D. این رقابت‌ها با یمن، ویتنام و عراق همگروه است و تلاش می‌کند تا به عنوان قهرمانی برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید