بازیکن جنجالی استقلال به لیگ سوئیس رفت+ عکس

مارکوس نیومایر، هافبک جنجالی و سابق باشگاه استقلال تهران به تیم ٖفوتبال "آرائو" سوئیس پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مارکوس نیومایر، هافبک آلمانی ۳۲ ساله سابق باشگاه استقلال تهران که سابقه بازی در تیم‌های جوانان منچستریونایتد، دویسبورگ آلمان، زولته بلژیک و ... دارد و ابتدای لیگ هجدهم با عقد قراردادی شاگرد وینفرد شفر در تیم آبی پوش پایتخت شد تا جایگزین سرور جپاروف شود. نیومایر در استقلال عملکرد خوبی نداشت و پس از یک نیم فصل راهی سوئیس شد.

این بازیکن ساعتی پیش با عقد قراردادی به تیم ٖ"آرائو" سوئیس پیوست و تلاش می‌کند تا همراه با این تیم که قدمت زیادی دارد به لیگ برتر فوتبال این کشور صعود کند. البته نیومایر قبل از پیوستن به آرائو، سابقه حضور ۶ ساله در فوتبال این کشور را دارد و حدود ۱۵۰ بازی برای تیم‌های تان، بلینزونا، وادوز و لوزرن دارد و عملکرد خوبی در این مدت داشت.

او در استقلال تهران نتوانست انتظارات هواداران و کادرفنی را برآورده کند و در بیشتر بازی‌ها نیمکت نشین بود تا جایی مسئولان استقلال قرارداد او به همراه الحاجی گرو را فسخ کردند. در حال حاضر آرائو سوئیس با کسب ۲۳ امتیاز از ۱۸ بازی در رده ششم جدول رده بندی سطح دوم فوتبال این کشور قرار دارد و سرمربی آن "پاتریک راهمن" است.

این تیم ۹ لژیونر دارد که با حضور نیومایر، تعداد بازیکنان خارجی این تیم 2 رقمی خواهد شد. البته هنوز الحاجی گرو، دیگر بازیکن کنار گذاشته شده استقلال با تیمی قرارداد نبسته و بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید