در گفت و گو با جی پلاس؛

علیپور: راحت به تیم ملی نیامدم که آسان کنار بروم/ پرسپولیس راه فینال آسیا را بلد شد

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: به آسانی به اینجا نرسیده ام که حالا بخواهم به آسانی اردو را ترک کنم. تمام تلاشم را می کنم که در لیست تیم ملی باشم.

لینک کوتاه کپی شد

علی علیپور در اردوی تیم ملی در قطر حضور دارد. او که پس از مدت ها به تیم ملی دعوت شد شانس زیادی دارد تا بتواند در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا باشد. علیپور اصلا ناامید نیست و می گوید که دارد همه تلاشش را می کند تا بتواند در فهرست 21 نفره تیم ملی باشد. او در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس به سوالاتی درباره تیم ملی و حضورش در تمرینات پاسخ داد.

** جنگندگی تو در تمرینات تیم ملی مثال زدنی است. ظاهرا دوست نداری اردو را ترک کنی!

خب من به آسانی به اینجا نرسیده ام که حالا بخواهم به آسانی اردو را ترک کنم. دارم تمام تلاشم را می کنم تا هر طور شده در فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت ها باشم.

** اما تو رقیبان سرسختی در تیم ملی داری.

دقیقا همین طور است. رقابت در تیم ملی داغ داغ است و همین باعث شده تا بچه ها با جان و دل تمرین کنند. بدون شک کسی دوست ندارد اردو را ترک کند و همه دلشان می خواهد در جام ملت ها بازی کنند.

** به نظر خودت چقدر شانس داری که در فهرست نهایی باشی؟

من دارم اینجا تمام تلاش خودم را می کنم و امیدوارم بتوانم خواسته های سرمربی را انجام بدهم.

** و اگر در فهرست نهایی نباشی؟!

واقعا تیم ملی آنقدر خوب است که این چیزها مهم نیست. اگر در فهرست نهایی بودم که تلاشم را دو برابر می کنم تا بتوانم بهترین بازی هایم را برای ایران انجام بدهم. اگر هم در فهرست نهایی قرار نگرفتم که هیچ مشکلی نیست، برای تیم ملی در جام ملت ها آرزوی موفقیت می کنم.

** وضعیت تمرینات در اردوی قطر چطور است؟

همه چیز خوب است. به معنای واقعی تیم هستیم و همه متحد و یکدل داریم برای موفقیت ایران تلاش می کنیم. همه بچه ها انگیزه دارند و امیدوارم که بتوانیم سربلند بیرون بیاییم.

** تیم ملی می تواند قهرمان آسیا شود؟

شما شرایط را دیده اید.خیلی خوب داریم تمرین می کنیم و خیلی امیدواریم که بتوانیم قهرمان شویم اما شرایط خیلی سخت است. دیگر تیم آسانی در آسیا حضور ندارد. فاصله تیم ها آنقدر نزدیک شده که هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. ما هدفی غیر از قهرمانی نداریم و امیدوارم که این اتفاق بیافتد تا پس از سال ها تیم ملی بتواند در آسیا عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

** و پرسپولیس. امسال هم قهرمان می شوید؟

خدا را شکر که پنجره نقل و انتقالات برای پرسپولیس باز شد و حالا تیم ما می تواند بازیکن جدید جذب کند. با جذب بازیکن های جدید قطعا دستان برانکو برای پیاده سازی تاکتیک های مختلف و حفظ قوای جسمانی تیم باز است. امید زیادی به تکرار قهرمانی داریم.

** آسیا چطور؟

در آسیا نشان دادیم که راه رسیدن به فینال را بلد هستیم. قطعا امسال هم تمام تلاش خودمان را می کنیم تا بتوانیم حضور در فینال را تجربه کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید