تلاش کی‌روش برای برگزاری دیدار دوستانه با فلسطین پشت درهای بسته

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری دوستانه به مصاف فلسطین خواهد رفت که کارلوس کی‌روش به دنبال برگزاری این دیدار پشت درهای بسته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی خود در قطر دو دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد که دوشنبه مقابل فلسطین صف‌آرایی می‌کند و دیدار مقابل قطر هم پایان‌بخش این اردو خواهد بود.

با این حال طبق گفته مهدی تاج، تلاش‌هایی در حال صورت گرفتن است تا تیم ملی یک بازی دوستانه دیگر هم در قطر پشت سر بگذارد. آنچه برای کارلوس کی‌روش در این بازی‌های دوستانه اهمیت دارد، حفظ نقشه‌های تاکتیکی تیمش است. او به همین دلیل به دنبال برگزاری دیدار دوستانه با فلسطین پشت درهای بسته است تا نقشه‌های تاکتیکی تیمش لو نرود.

دیدار پایانی اردو مقابل قطر هم که روز دوشنبه، 10 دی ماه برگزار می‌شود که با توجه به درخواست ایران و قطر این دیدار پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

دیدار ایران و فلسطین روز دوشنبه، 3 دی ماه از ساعت 17 به وقت دوحه (16:30 به وقت تهران) در ورزشگاه الدحیل برگزار می‌شود. دیدار مقابل قطر هم دوشنبه، 10 دی ماه از ساعت 20 به وقت دوحه (19:30 به وقت تهران) در ورزشگاه خلیفه برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید