لیگ جهانی کاراته وان سری آ ؛

جدال میعاد یاری برای طلا/ شایگان برای برنز می جنگد

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم ۲ نماینده کشورمان برای کسب مدال طلا و برنز آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سری آ به میدان خواهند رفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سری آ که در شهر شانگهای چین با حضور 1176 کاراته کا از 80 کشور جریان دارد، در وزن منهای 60 کیلوگرم میعاد یاری ابتدا میلتون بوسیرون از فرانسه را 5 بر 2 برد. سپس با نتیجه 6 بر 2 هو لی از هنگ کنگ را مغلوب کرد.

در سومین مبارزه 3 بر صفر ژنوس استفانوس از یونان را مغلوب کرد. در بازی چهارم مقابل بروس داگلاس برزیلی دارنده مدالهای طلا، نقره و 2 برنز جهان با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید.

بازی پنجم یاری مقابل کریم آبوئیتا از مصر بود که موفق شد این کاراته‌کا را که عنوان نایب قهرمانی امیدهای جهان را در کارنامه داشت 5 بر 3 شکست دهد و به نیمه نهایی راه یابد.

یاری در نیمه نهایی مقابل صدرالدین سایماتوف ازبکستانی دارنده عنوان قهرمانی امیدهای جهان قرار گرفت و پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران در هانتی برنده شد و به فینال راه یافت.

مبارزه فینال میعاد یاری فردا با آرای صمدان ترکیه‌ای نفر اول رنکینگ جهان خواهد بود.

در همین وزن محمد شایگان پس از استراحت در دور اول، دور دوم یینگ وای از هنگ‌کنگ را 7 بر یک مغلوب کرد. در دومین مبارزه کاجیت کاناگاسینگام از فرانسه را 5 بر 2 شکست داد. سپس یونیاما هدئیا از ژاپن را 6 بر 3 برد.

در مبارزه چهارم 3 بر یک مغلوب آرای صمدان از ترکیه شد و فردا برای کسب مدال برنز به روی تاتامی خواهد رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید