به اعتقادم "یحیی تایم" برازنده گل محمدی است

قلعه نویی: سپاهان بیش از هر تیمی از داوری ضرر کرده است

سرمربی سپاهان گفت که با سعید آذری در اعتراض به عدم درج ایران در مقابل نام ذوب آهن موافق است و از اعتراض او حمایت می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد با اشاره به اعتراض ذوب آهنی‌ها در موضوع درج نکردن نام ذوب آهن ایران در تلویزیون در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اظهار کرد: می‌خواهم از کاری که آقای سعید آذری کرده حمایت کنم. نگاه‌ها باید یکسان باشد و مساوات و عدالت رعایت شود. پارسال فقط نام ذوب‌آهن اصفهان درج کرده بودند به جای اینکه ذوب‌آهن ایران بنویسند. تیم‌های شهرستانی مشکلات دارند و در حال تیمداری هستند. بنابراین باید این نگاه‌ها تغییر کند. امیدوارم همه تیم‌ها را یکسان ببینند.

او افزود: به هواداران خوب مشهدی تبریک می‌گویم. از بازی‌های پدیده لذت برده‌ام و مطمئنا فردا بازی خوبی خواهد شد. من و گل‌محمدی به دنبال بازی زیبا هستیم و نمی‌خواهیم بازی بسته‌ای ارائه دهیم. امیدوارم با پیروزی زمین را ترک کنیم هر چند بازی سختی است. با این حال کسانی که بازی را می بینند لذت خواهند برد. از باشگاه هم ممنونم که تماشای آن را رایگان اعلام کرده است.

سرمربی تیم سپاهان همچنین درباره غیبت کی‌روش استنلی و احتمال استفاده از جلال علی‌محمدی به جای او در بازی فردا اظهار کرد: خواهش می‌کنم چنین سوالاتی از من نپرسید. هر مربی افکار فنی خودش را دارد. اینکه جلال علی محمدی بازیکن بزرگی است را قبول دارم اما براساس افکار خودمان ترکیب را انتخاب می‌کنیم. خودم هم نمی‌دانم او فردا در ترکیب است یا نه و در جلسه نهایی در شب قبل از بازی همه چیز نهایی می‌شود. از این پس نویدکیا، پاپی و علی‌محمدی می‌توانند عصای دستمان باشند.

او همچنین درباره کارشناسی داوری برنامه نود که جنجال‌ساز شده بود، توضیح داد: از آقای فردوسی پور خواهش می‌کنم آماری را در پایان نیم فصل ارائه دهد که کدام تیم بیشترین لطمه را از داوری دیده است. قطعا سپاهان صدرنشین است. کارشناس هفته قبل، داشت حفظیاتش را می‌گفت و به صحنه‌ها توجهی نداشت. من برنامه نود را ندیدم و قبل از دیدن صحنه‌ها، حفظ کرده بود. ما از داوری ضرر کردیم و تعجب می‌کنیم داور بازی فردا به یک‌باره عوض شده است. جامعه داوری مظلوم‌ترین، سالم‌ترین و پاک‌ترین داوران دنیا هستند. اما اینکه چرا یک سری داوران برای بازی ما انتخاب می‌شود جای تعجب دارد. جایی که امیر قلعه‌نویی باشد به این مسائل رسیدگی نمی‌شود.

قلعه‌نویی درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: اینکه بانوان قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند شکی نیست و حضورشان همواره در عرصه‌های مختلف موثر بوده است. اینکه چرا این رفتار را با آن ها می‌کنند جای تعجب دارد. من می‌گویم حضور بانوان خوب است اما باید زیرساخت‌های آن فراهم شود. شان تماشاگران مرد نیز رعایت نمی‌شود و قبل از آن باید زیرساخت‌ها فراهم شود. در تمام عرصه‌ها بانوان ایثارگری‌های زیادی کرده‌اند و باید بتوانند به ورزشگاه بیایند.

‌او همچنین درباره غایبان تیمش در بازی فردا عنوان کرد: کی‌روش و نویدکیا را نداریم. بازگشت نویدکیا به اعتقادم می‌تواند در خط هافبک به ما کمک کند.

سرمربی سپاهان هم‌چنین درباره اینکه او و گل‌محمدی در دقیقه پایانی بازی‌ها به گل می‌رسند، گفت: این اتفاق بستگی به شرایط بازی دارد و معمولا ما به دنبال برد هستیم تا اینکه بخواهیم مساوی کنیم. یحیی نیز از مربیان خوبی است که قابل قیاس با او نیستم. به اعتقادم "یحیی تایم" برازنده ایشان است.

قلعه‌نویی در پایان درباره هواداران سپاهان نیز گفت: یک سری از شرایط باید برای حضور هواداران فراهم شود مثل ورودی، پارکینگ و دستشویی که متاسفانه در این زمینه‌ها مشکل داریم. کسانی با تیم به تبریز و جم می‌آیند، عاشق تیمشان هستند اما می‌گویم اگر در اصفهان شرایط برای هواداران فراهم نیست، از آن‌ها می‌خواهیم تحت هر شرایطی به ورزشگاه بیایند.

 

دیدگاه تان را بنویسید