گزارش جی پلاس/ هافبک سابق پرسپولیس در لیست فروش اسلاسک؛

فرشاد احمدزاده در راه تراکتورسازی؟!

هافبک سابق پرسپولیس که در لیگ لهستان حضور دارد، در فهرست فروش اسلاسک قرار گرفته و احتمالا به تراکتورسازی بپیوندد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ ابتدای فصل اوضاع برای فرشاد احمد زاده در اسلاسک‌ وروسلاو بر وفق مراد بود اما هر چه گذشت، وضعیت این هافبک ایرانی بد و بغرنج‌تر از قبل شد. احمدزاده که بعد از جدایی از پرسپولیس پا به لیگ لهستان گذاشته بود، در همان ابتدا و در روز تساوی 3 بر 3 اسلاسک مقابل زاگلیبی‌سوسنوویچ گل زد تا مورد توجه سرمربی‌اش قرار بگیرد. تعریف و تمجیدها از احمدزاده آغاز شد اما کمتر کسی فکر می‌کرد در پایان هفته شانزدهم، نام او در فهرست سیاه سرمربی اسلاسک قرار بگیرد!

 

فرشاد احمدزاده کم‌کم از ترکیب ثابت دور شد و روی نیمکت ذخیره‌ها نشست. او تا امروز 12 بازی برای اسلاسک انجام داده که فقط 5 تا از آن‌ها از ابتدا بوده و در باقی بازی‌ها احمدزاده از روی نیمکت به زمین رفته و برای اسلاسک بازی کرده. آمار احمدزاده هم این موضوع را اثبات می‌کند. او روی هم 12 بار برای اسلاسک بازی کرده و 721 دقیقه در زمین حاضر شده است. حاصل تلاش فرشاد هم تنها یک گل بوده و یک پاس گل؛ همان گلی که در نخستین بازی به ثمر رساند!

 

آمار احمدزاده در 4 بازی اخیر نشان می‌دهد او از تفکرات تادیوز پاولوفسکی 65 ساله کاملا خارج شده و دیگر جایی در ترکیب اسلاسک ندارد. هافبک سابق پرسپولیس در هفته سیزدهم فقط روی نیمکت نشست و فرصت بازی به‌دست نیاورد. او هفته چهاردهم 24 دقیقه بازی کرد و هفته‌های پانزدهم و شانزدهم نیز دوباره روی نیمکت نشست و هرگز مورد توجه پاولوفسکی قرار نگرفت.

احمدزاده روی هم و در 4 بازی اخیر تنها 24 دقیقه در ترکیب اسلاسک قرار گرفته. این‌ها را کنار مصاحبه اخیر سرمربی اسلاسک بگذاریم، بیش از پیش به شرایط نامناسب هافبک ایرانی در لهستان پی می‌بریم. احمدزاده نتوانسته توجه پاولوفسکی را به خود جلب کند و به همین دلیل خبر می‌رسد نام او در فهرست مازاد سرمربی باشگاه اسلاسک‌وروسلاو قرار گرفته است.

اسلاسک‌ وروسلاو از 16 بازی، 4 برد، 5 تساوی و 7 شکست به‌دست آورده و با 17 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته. این تیم برای تقویت به بازیکنانی جدید نیاز دارد و همین باعث می‌شود تا نام برخی از بازیکنان فعلی این تیم در فهرست فروش قرار بگیرد. یکی از این بازیکنان احمدزاده است که از لیگ ایران پیشنهادهایی دارد.

احمدزاده که فعلا در تیم دوم اسلاسک مشغول فعالیت است، از پرسپولیس پیشنهادی دریافت نکرده، چرا که او در لیست برانکو جایی ندارد. تراکتورسازی ظاهرا روی احمدزاده نظر مثبت دارد و بعید نیست طرفین در نهایت به توافق برسند.

فرشاد قبل از حضور دوباره در پرسپولیس، در تراکتورسازی تبریز بازی می‌کرد و یکی از نفرات ثابت و کلیدی این تیم بود. بنابراین احتمالا در بازگشت به لیگ ایران راهی این تیم تبریزی شود و دوباره پیراهن تراکتورسازی را بپوشد. به خصوص که مالک این باشگاه هم مدعی شده در نیم فصل چند ستاره می‌خریم تا تراکتورسازی را تقویت کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید