شکست راجرر فدرر مقابل تنیسور جوان آلمانی

راجر فدرر سوئیسی مقابل تیسنوری از آلمان شکست خورد و از رسیدن به فینال تنیس لندن بازماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی تور ATP لندن شنبه شب بین راجر فدرر و الکساندر زورف برگزار شد که تنیسور آلمانی دو بر صفر پیروز شد و به دیدار نهایی صعود کرد.

در ست نخست زورف گیم اول را به نام خود ثبت کرد اما فدرر توانست بازی را مساوی کند. رقابت دو تنیسور با این شرایط ادامه یافت و هر زمان که سرو را در اختیار داشتند پیروز آن گیم می شدند. با این حال زورف زمانی که 6 بر 5 از مرد شماره سه جهان پیش افتاد توانست گیم بعد را نیز به خود اختصاص دهد و پیروز ست اول شود.

در ست دوم باز هم زورف گیم نخست را به خود اختصاص داد اما فدرر توانست در دو گیم بعدی پیروز شود. تنیسور آلمانی نسبت به این قضیه واکنش نشان داد و بازی را 3 بر 2 کرد. سپس دوباره شرایط ست نخست تکرار شد و این بار دو تنیسور در امتیاز 6 بر 6 مساوی شدند تا برنده بازی در گیم سیزدهم مشخص شود.

رقابت نزدیک مرد شماره سه و پنج جهان ادامه داشت. یک بدشانسی باعث شد فدرر در امتیاز های پایانی دو امتیاز عقب افتد و نتیجه 6 بر 4 شود. تنیسور سوییسی در ادامه یک امتیاز به دست آورد اما در نهایت زورف به امتیاز پایانی رسید و ست دوم را با نتیجه 7 بر 6 به نفع خود تمام کرد. او نام خود را به عنوان نخستین فینالیست تور ATP لندن ثبت کرد.

زورف در پایان بازی با تحسین تماشاگران رو به رو شد. تنیسور جوان آلمانی توانست یکی از پر افتخارترین های این رقابت ها را شکست دهد.

در دیگر بازی امشب نواک جوکوویچ برابر کوین اندرسون قرار می گیرد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید