ایران ۱- ترینیدادوتوباگو صفر ؛

برد تیم ملی فوتبال در دیداری دوستانه با تک گل انصاری فرد

تیم ملی فوتبال کشورمان موفق شد در دیداری دوستانه ترینیداد و توباگو را شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی تررینیداد و توباگو رفت. این دیدار نه چندان جذاب در  عصر سرد پاییزی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

ترکیب ایران: سیدحسین حسینی، وریا غفوری (رامین رضاییان - 77)، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احسان حاج‌صفی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی (اشکان دژاگه - 59)، وحید امیری (امید ابراهیمی - 59)، مهدی ترابی (صادق محرمی - 58)، کاوه رضایی و کریم انصاری‌فرد (علی قلی‌زاده - 76).

ترکیب ترینیداد و توباگو: ماروین فیلیپ، جووین جونز (کوردل کاتو- 72)، شلدون بیتائو، دنیل سایرس، خلیم هایلند، عطاالله گوئرا (ماکت دوئین - 62)، لستر پلتیر (عیسایا لی - 82)، آلوین جونز، تریستون هودگه، ناتان لویس، لستون پائول.

گزارش نیمه اول/ ایران 0 - ترینیدادوتوباگو​ 0

در دقایق نخست این بازی، سفیدپوشان ترینیدادوتوباگو بیشتر صاحب توپ بودند و روی یکی دو ارسال هم فرصت‌هایی خلق کردند. در یکی از این فرصت‌ها جوینز با حرکتی که از سمت چپ انجام داد، مستقیما دروازه  ایران را هدف قرار داد اما شوت این بازیکن پس از برخورد با تیرک افقی دروازه به اوت رفت. اما در ادامه بازی قرمز پوشان ایران صاحب توپ و میدان شدند و با انجام حرکات ترکیب و شوت زنی به دروازه سعی داشتند دروازه حریف را باز کنند اما در این امر موفق نبودند.

شاگردان کی‌روش در دقیقه ۵ بازی فرصت بسیار خوبی را برای گلزنی به دست آوردند اما شوت کریم انصاری فرد را دروازه‌بان حریف مهار کرد.

در ادامه این دیدار حملات شاگران کی‌روش کم کم بیشتر شد تا این‌که در دقیقه ۳۰ بازی سفیدپوشان حریف روی مهدی ترابی مرتکب خطای پنالتی شدند و کریم انصاری‌فرد نتوانست از این فرصت استفاده کند و شوت او را دروازه‌بان حریف مهار کرد و در نهایت توپ به اوت رفت.

در اواخر این دیدار هم ارسال خوب سفیدپوشان ترینیدادوتوباگو از سمت چپ، فرصت خوبی برای این تیم ایجاد کرد اما شوت مهاجم آن‌ها به اوت رفت.

گزارش نیمه دوم/ ایران 1 - ترینیدادوتوباگو​ 0

در آغاز نیمه دوم بازی، قرمزپوشان ایران توسط کریم انصاری‌فرد به گل رسیدند. در دقیقه ۵۰ حرکت خوب وریا غفوری و پاس این بازیکن انصاری‌فرد را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم با یک شوت زیبا گل اول را به ثمر رساند.

در ادامه تیم ملی ایران حملات خوبی روی دروازه حریف تدارک دید. در یکی از این صحنه‌ها اشکان دژاگه با پاس کاوه رضایی درون محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و با یک شوت محکم دروازه ترینیداد را با خطر جدی مواجه کرد. بیشتری حملات تیم ملی در این بازی از سمت چپ تیم ملی و با همکاری دژاگه و حاج صفی شکل گرفت. حریف ایران نیز در این بازی بد کار نکرد اما نمی‌توانست به دروازه تیم ملی نزدیک شود.

شاگردان کی‌روش در دقیقه ۹۰ می‌توانستند گل دوم را هم به ثمر برسانند ولی ضربه رضائیان از یک قدمی دروازه حریف به اوت رفت تا این بازی با برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران به پایان برسد.

دیدگاه تان را بنویسید