در دیداری دوستانه؛

تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال مقابل ترینیداد و توباگو در نیمه نخست

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و ترینیداد و توباگو در نیمه نخست با تساوی به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف ترینیداد و توباگو رفت که این دیدار دوستانه در نیمه نخست با نتیجه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب ایران: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احسان حاج‌صفی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، وحید امیری، مهدی ترابی، کاوه رضایی و کریم انصاری‌فرد.

ترکیب ترینیداد و توباگو: ماروین فیلیپ، جووین جونز، شلدون بیتائو، دنیل سایرس، خلیم هایلند، عطاالله گوئرا، لستر پلتیر، آلوین جونز، تریستون هودگه، ناتان لویس، لستون پائول.

در دقایق نخست این بازی سفیدپوشان ترینیداد و توباگو بیشتر صاحب توپ بودند و روی یکی دو ارسال هم فرصت هایی خلق کردند. در یکی از این فرصت ها جوینز با حرکتی که از سمت چپ انجام داد، مستقیما دروازه  ایران را هدف قرار داد اما شوت این بازیکن پس از برخورد با تیرک افقی دروازه به اوت رفت. اما در ادامه بازی قرمز پوشان ایران صاحب توپ و میدان شدند و با انجام حرکات ترکیب و شوت زنی به دروازه سعی داشتند دروازه حریف را باز کنند اما در این امر موفق نبودند.

شاگردان کی‌روش در دقبقه 5 بازی فرصت بسیار خوبی را ربای گلزنی به دست آوردند اما شوت کریم انصاری فرد را دروازه‌بان حریف مهار کرد.

در ادامه این دیار حملات شاگران کی‌روش کم کم بیشتر شد تا اینکه در دقیقه 30 بازی سفیدپوشان حریف روی مهدی ترابی مرتکب خطای پنالتی شدند و کریم انصاری‌فرد نتوانست از این فرصت استفاده کند و شوت او را دروازه‌بان حریف مهار کرد و در نهایت توپ به اوت رفت.

در اواخر این دیدار هم ارسال خوب سفیدپوشان ترینیداد و توباگو از سمت چپ، فرصد خوبی برای این تیم ایجاد کرد اما شوت مهاجم آنها به اوت رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید