تونل بازیکنان کاشیما برای پرسپولیسی‌ها/ گریه دختران در مراسم اهدای جام

حواشی مراسم قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا

در جریان مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس برای گرفتن مدال خود با عصا حضور یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن که منجر به قهرمانی تیم ژاپنی شد، مراسم قهرمانی با حضور اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و دیگر عوامل برگزاری مسابقه برگزار شد.

* در ابتدا، از تیم داوری این دیدار تجلیل شد.

* بیش از نیمی از ورزشگاه در بخش روبه‌روی جایگاه و طبقه دوم ورزشگاه را ترک کرده بودند و برای مراسم اهدای مدال نماندند.

* زمانی که مراسم اهدای مدال‌های نایب قهرمان آغاز شد، محمد انصاری با عصا به سمت سکوی قهرمانی رفت. این بازیکن به دلیل مصدومیت، تعویض شد.

* محسن ربیع‌خواه برای گرفتن مدال با پرچم ایران حضور یافت.

* علیرضا بیرانوند کنار زمان در حال انجام مصاحبه با شبکه تلویزیونی بود که هواداران او را به شدت تشویق کردند و بیرانوند نیز برای احترام به هواداران تعظیم کرد.

* جایگاهی برای تیم قهرمان در وسط زمین گذاشته شد تا بازیکنان کاشیما پس از مراسم اهدای جام در وسط زمین هم با جام عکس یادگاری بگیرند.

* جام قهرمانی توسط شیخ سلمان به کاپیتان کاشیما اهدا شد.

* پرسپولیسی‌ها هنگام اهدای جام قهرمانی به داخل رختکن رفتند تا این صحنه را نبینند، اما برانکو و دستیاراش ایستادند و حتی برای حریف دست زدند. انصاری هم با عصا کنار برانکو ایستاده بود.

* پس از اینکه بازیکنان کاشیما آنتلرز جام قهرمانی را گرفته و به زمین بازگشتند، زیکو مدیر فنی و برزیلی کاشیما به سمت بازیکنان رفت تا در جشن آنها شرکت کند.

* دختر بچه‌هایی که برای مراسم اهدای جام و مدال دو تیم در جایگاه ویژه حضور داشتند به خاطر قهرمان نشدن پرسپولیس به شدت ناراحت بودند و گریه می کردند.

*زیکو اسطوره فوتبال برزیل پس از حضور در زمین مقابل هواداران پرسپولیس تعظیم چند باره کرد که با تشویق تماشاگران همراه بود.

*بانوانی که برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آزادی رفته بودند، مدت طولانی در ورزشگاه ماندند و به تشویق تیم پرسپولیس پرداختند.

* برخی از هواداران پرسپولیس پس از اهدای جام به بازیکنان تیم کاشیما تبریک گفتند.

* چک نمادین 4 میلیون دلاری که پاداش قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست، به تیم قهرمان اهدا شد.

* برانکو موقع رفتن به رختکن از سوی هواداران تشویق شد.

* هنگام اهدای مدال به بازیکنان پرسپولیس بازیکنان کاشیما برای سرخپوشان تونل زدند.

* روبه‌روی جایگاه هواداران پرچم جالبی را باز کردند که روی آن نوشته شده بود: "تا ابد هوادارتم حتی اگر تمام رویاهام رو به باد بدی".

 

دیدگاه تان را بنویسید