گزارش جی پلاس/ گلزنی ستاره سابق استقلال بعد از ۸۷۲ دقیقه!

ادعای عجیب سایت کورا: مامه تیام بهتر از محمد صلاح!

ستاره سنگالی سابق استقلال در امارات خوشبخت نشد!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ هواداران استقلال هنوز مامه بابا تیام را فراموش نکرده‌اند. مهاجمی سنگالی که اواسط لیگ هفدهم پیراهن استقلال را پوشید و برای این تیم گل‌های بسیاری به ثمر رساند. تیام در لیگ برتر، 6 بار برای استقلال بازی کرد و 4 گل زد. آمار او در لیگ قهرمانان آسیا البته بهتر بود. 6 بازی و 7 گل زده که باعث شد استقلال به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند و به مصاف السد برود.

تیام در پایان فصل، در نهایت پیشنهاد تمدید قرارداد با استقلال را نپذیرفت. او بعد از کش و قوس‌های فراوان به امارات رفت تا پیراهن عجمان را بپوشد. تیمی نه چندان قدرتمند که قرار بود با تیام به اهداف ویژه‌ای برسد. تیام فصل را با عجمان فوق‌العاده آغاز کرد. گل او در دقیقه 13 بازی مقابل النصر در هفته اول باعث شد تا عجمان، 3 امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کند و به آینده امیدوار شود.

بعد از این گل، افت تیام آغاز شد. مهاجم 26 ساله سنگالی در 8 بازی لیگ و جام حذفی امارات نتوانست دروازه حریفان را باز کند و توفیقی در گلزنی به‌دست بیاورد. بن‌یاس(2 بار)، الشباب( 2 بار)، الفجیره، الجزیره، الشارجه و العین تیم‌هایی بودند که تیام مقابل آن‌ها ناکام ماند و نتوانست گلی بزند یا بازی موثری انجام بدهد.

طلسم تیام در هفته هشتم و مقابل الاتحاد شکست و او توانست در دقیقه 75، گل برتری عجمان را به ثمر برساند تا این تیم، حریف را با نتیجه 3 بر 2 شکست بدهد. تعداد دقایقی که تیام در حسرت گلزنی باقی ماند، 872 دقیقه بود. آماری نه چندان جالب برای مهاجمی که استقلال هنوز با جدایی‌اش کنار نیامده است.

عجمان با این برد، 10 امتیازی شد تا در رده یازدهم جدول قرار بگیرد. نکته جالب درباره تیام، تیتری بود که سایت کورا برای او و بعد از گلزنی مقابل الاتحاد در نظر گرفت. کورا در مقایسه‌ای عجیب نوشت: «مامه تیام سنگالی بهتر از محمد صلاح مصری است!»

مامه تیام

دیدگاه تان را بنویسید