در گفت و گو با جی پلاس؛

ناصر محمدخانی: ترسیدن از کاشیما هیچ معنایی ندارد/ اینقدر پرسپولیس را مقابل حریف ژاپنی تضعیف نکنید!

ناصر محمدخانی درباره دیدار پرسپولیس و کاشیما گفت: پرسپولیس تیمی نیست که در فینال آسیا به راحتی شکست بخورد و نباید مدام بگوییم کاشیما قوی است و تیم ما ضعیف.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ ناصر محمدخانی مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است هواداران این تیم نباید هراسی از دیدار با حریف شان به دل راه بدهند.

او که سال ها به عنوان مربی سرخ پوشان در کنار علی پروین روی نیمکت می نشست، در مورد بازی با کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا، در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، اظهار کرد: «رسیدن پرسپولیس تا این مرحله از بازی ها، چیزی فراتر از انتظار بود. کسی فکرش را نمی کرد با این همه مشکلی که پرسپولیس دارد، به این نقطه برسد اما برانکو با شایستگی توانست کاری کند، کارستان! حالا همه اهالی فوتبال قبول کرده اند که برانکو یکی از بهترین مربیانی است که می توانست روی نیمکت پرسپولیس بنشیند چون او هم ثبات کاری داشت و هم افتخارات تاریخی برای باشگاه کسب کرد.»

محمدخانی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می تواند از سد محکمی مثل کاشیما که از لیگ معتبر ژاپن می آید، عبور کند، این طور پاسخ داد: «به عقیده من نباید تا این حد نگران کاشیما بود. هی نگویید این تیم از ژاپن آمده و قدرتمند است؛ به هر حال پرسپولیس هم تیم اول و قهرمان غرب آسیاست. فکر می کنم نباید از هیچ حریفی ترسید؛ به خصوص که در فینال، ترسیدن هیچ معنایی ندارد. من معتقدم باید به برانکو اعتماد کرد و اجازه داد او در کمال آرامش به فکر کارش باشد. پرسپولیس تیمی نیست که به راحتی شکست بخورد و نباید مدام بگوییم کاشیما قوی است و تیم ما ضعیف.

دیدگاه تان را بنویسید