در گفت و گو با جی پلاس؛

روزبه چشمی: حق ما اعتراض هواداران نبود/ استقلال به روزهای خوب برمی گردد

مدافع استقلال معتقد است تیمش مستحق شکست مقابل سپاهان و اعتراض هواداران نبود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ استقلال در هفته دهم لیگ برتر با حساب یک بر صفر مقابل تیم امیر قلعه نویی مغلوب شد تا ضمن عقب ماندن از کورس قهرمانی، قافیه را به سرمربی سابق خود نیز واگذار کند.

آبی ها در طول این بازی البته تیم برتر میدان بودند و مدت زمان زیادی توپ را به گردش در آوردند اما یک حمله غافلگیر کننده از سوی سپاهان و حضور به موقع استنلی کی روش در دهانه دروازه حریف، موجب شکست خوردن شاگردان وینفرد شفر شد تا هواداران استقلال شعارهایی را علیه مجموعه مدیریتی و بازیکنان خارجی تیم شان سردهند.

مدافع ملی پوش استقلال که در این بازی موفق شد دیرک دروازه سپاهان را هم به لرزه درآورد، این انتقادات را منصفانه نمی داند و معتقد است کسانی که علیه ارکان این باشگاه شعار دادند، به خوبی بازی استقلال را تماشا نکردند.

روزبه چشمی در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ درباره شرایط تیمش و انتقادات هواداران از نتایج این تیم صحبت کرد.

** بعد از مدت های مدیدی، صدای هواداران معترض استقلالی شنیده شد!

به معترضان احترام می گذاریم. هوادارانی که در گرما و سرما کنار ما هستند، حق اعتراض دارند. منتهی در بازی با سپاهان ما بد نبودیم. شاید بدشانس بودیم ولی خوب بازی کردیم.

** برخی هواداران معتقدند تیم خوب بازی نکرده که باخته و از خارجی ها هم راضی نیستند.

من فقط می‌گویم یک بار دیگر بازی را ببینند. آیا این اعتراض‌هایی که آخر بازی شد، حقمان بود؟ نود دقیقه سوار بر بازی بودیم. داور پنالتی ما را نگرفت و یکی از ضربات هم به دیرک دروازه سپاهان خورد.

** معتقدی برد حقتان بود؟

مستحق پیروزی بودیم؛ منتهی بدشانسیم. بنابراین می‌گویم هواداران یک بار دیگر بازی را ببینند و اگر واقعا اعتراض شان را به حق دیدند، دو برابر این اعتراض‌ها را بکنند.

** فکر می کنی استقلال چه زمانی دوباره به روزهای خوب خود برسد؟

مطمئنا ما بهتر می شویم. الان هم تیم خوبی هستیم اما هنوز مشکلات ما برطرف نشده است. هواداران صبور باشند و به کادرفنی و بازیکنان اعتماد کنند. تمام تلاش ما موفقیت استقلال است.

** به نظرت انتقادها به عملکرد بازیکنان خارجی تیم درست است؟

بازیکنان خارجی نیاز به زمان دارند تا با تیم هماهنگ شوند. هر سه بازیکن ما از بازیکنان بین المللی و حرفه ای هستند و به زودی تاثیر خود را می گذارند.

دیدگاه تان را بنویسید