حاشیه دیدار استقلال و سپاهان؛

خشم استقلالی ها از شکست مقابل سپاهان/ نارضایتی از خارجی ها اوج گرفت

هواداران تیم فوتبال استقلال در واکنش به کری خوانی های بعد از حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با پرچم هایی که روی آن اشاره به سالهای قهرمانی تیمشان در آسیا شده برای رقیب سنتی کری خواندند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ دیدار تیم های استقلال و سپاهان ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی تهران آبا برتری یاران امیر قلعه نویی تمام شد.

*بعد از شکست تیم خانگی فوتبال استقلال مقابل سپاهان، هواداران عصبانی تیم استقلال هنگام خروج علی خطیر معاون این باشگاه به شدت به وی اعتراض کرده و خطاب به او گفتند این چه تیمی است؟ معاون باشگاه استقلال هم پاسخی به این اظهارات نداد. در ادامه آنها وقتی پسر شفر را دیدند به او هم اعتراض کرده و فرزند سرمربی استقلال که با زبان فارسی آشنا نیست بی‌تفاوت از کنار این انتقادات عبور کرد. 

* بعد از پایان مسابقه، بازیکنان تیم فوتبال سپاهان به سمت تماشاگرانشان رفته و از آنها تشکر کردند. 

* عملکرد الحاجی گرو مهاجم خارجی تیم استقلال باعث خشم طرفداران این تیم شد و آنها نسبت به این بازیکن معترض بودند. 

*بعد از گل تیم سپاهان هواداران این تیم کی روش استنلی زننده گل تیمشان را مورد تشویق قرار دادند.

* تماشاگران زردپوش با روشن کردن فشفشه فضای جالبی را در ورزشگاه ایجاد کردند.

*هواداران سپاهان سرمربی تیمشان را با شعار امیرخان طلایی تشویق کردند.

* تعدادی از تماشاگران استقلال بعد از اینکه تیمشان گل خورد ورزشگاه را ترک کردند.

*در دقیقه 78 بازی وینفرد شفر به شدت از عملکرد بازیکنان استقلال عصبانی شد و بر سر یکی از دستیارنش فریاد کشید. در این لحظه طاهری متعجب ماند ولی شفر بلافاصله به سمت وی رفت و نکاتی را به وی متذکر شد که به بازیکنان منتقل کند.

دیدار استقلال و سپاهان یا تک گل کی روش استنلی به سود سپاهان در جریان است.

 *بعد از اینکه داور سوت پایان بازی در نیمه اول را به صدا در آورد امیر قلعه نویی و شفر با یکدیگر دست داده و با خوش و بش راهی رختکن شدند.

* تونچی مربی تیم ملی امید و دستیار زلاتکو کرانچار در تیم امید با حضور در ورزشگاه دیدار دو تیم را از نزدیک تماشا می کند. وی به همراه رضا چلنگر به ورزشگاه آزادی آمده است.

* تیم فوتبال استقلال در نیمه دوم با کمی تاخیر وارد زمین شد و سپاهانی ها وقتی وارد زمین شدند استقلالی ها هنوز در رختکن حضور داشتند.

*هواداران استقلال در پایان نیمه اول از عملکرد تیمشان رضایت نداشتند و معتقد بودند این تیم باید برنده بازی در این نیمه می شد.

* رضا عنایتی مثل نیمه اول در جایگاه خبرنگاران حضور دارد.

*وینفرد شفر در دقیقه 54 بازی به شدت به عملکرد داور اعتراض داشت و معتقد بود روی محمد دانشگر در محوطه جریمه خطا رخ داده است.

* هنگامی که در دقیقه 57 داور به سود سپاهان پنالتی گرفت هواداران این تیم نارنجکی بزرگ را به داخل زمین پرت کردند.

* بعد از اعلام پنالتی به سود سپاهان کمک داور تصمیم کرمانشاهی را وتو کرد و همین موضوع باعث اعتراض شدید کادر فنی و نیمکت نشینان سپاهان شد. در این لحظه قلعه نویی در اعتراض به تصمیم داور برای کرمانشاهی دست می زد.

 

 

* در دقیقه 22 هواداران استقلال زنده یاد پورحیدری را تشویق کردند.

* در اواسط نیمه اول طرفداران استقلال 2 پرچم بزرگ را که روی آن به قهرمانی های استقلال در آسیا در سالهای 1970 و 1990 اشاره شده بود را نشان دادند. این حرکت استقلالی ها در واکنش به حضور پرسپولیسی ها در فینال لیگ قهرمانان آسیا و کری های پس از آن انجام شد.

* در اواسط نیمه اول بین هواداران دو تیم درگیری لفظی به وجود آمد.

*وینفرد شفر در نیمه اول جنب و جوش زیادی کنار خط داشت و بارها و بارها بر سر بازیکنانش فریاد کشید.

* در دقیقه 38 بازی قلعه نویی به تصمیمات کرمانشاهی معترض شد که داور به وی تذکر داد. هواداران استقلال هم در این دقایق به اعتراض قلعه نویی واکنش نشان دادند.

با گذشت 15 دقیقه از زمان بازی علی کریمی با مصدومیت جای خود را به مارکوس نویمایر داد.

*قبل از آغاز دیدار استقلال و سپاهان مهدی رحمتی به سمت امیر قلعه نویی رفت و با سرمربی سابق خود خوش و بش کرد.همچنین پیام نیازمند دروازه بان سپاهان با رحمتی خوش و بش کرد.

* علی کریمی هافبک فصل گذشته سپاهان هم پیش از شروع بازی به سمت نیمکت این تیم رفت و با بازیکنان و کادر فنی تیم اصفهانی خوش و بش کرد.

*تماشاگران استقلال قبل از شروع بازی از طرح موزائیکی که با نام انگلیسی استقلال طراحی شده بود رونمایی کردند.

* سجاد شهباززاده، پیام نیازمند و خالد شفیعی از سپاهان پیش از شروع بازی با نیمکت نشینان استقلال خوش و بش کردند.

*مهدی فنونی زاده هافبک سابق استقلال در ورزشگاه نظاره گر دیدار دو تیم است.

* از دقیقه 5 مسابقه بارش باران در ورزشگاه آغاز شد.

در حالی که بازیکنان تیم استقلال مشغول گرم کردن برای بازی با سپاهان بودند محسن کریمی و داریوش شجاعیان با لباس شخصی کنار زمین حاضر شده و هواداران استقلال هم این دو بازیکن را تشویق کردند.

*رضا عنایتی مهاجم سابق استقلال در ورزشگاه آزادی نظاره گر بازی دو تیم است.

*قبل از شروع بازی با همت کمیته پیشکسوتان از فرشاد فلاحت زاده و رضا عنایتی تقدیر شد.

*تعدادی از کارمندان سفارت مجارستان هم تماشاگر بازی استقلال و سپاهان هستند. این نفرات هموطنان ولادیمر کومان هافبک مجارستانی سپاهان هستند که برای تشویق سپاهان به استادیوم  آمده اند.

*در حالی که طی روزهای اخیر عنوان شده بود سید حسین حسینی کاپیتان استقلال است اما امروز وریا غفوری بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو بسته است.رحمتی و منتظری غایبان ترکیب امروز استقلال هستند.

*در این دیدار استادیوم آزادی جایی برای میهمانان وی آی پی ندارد. با توجه به ایرادهایی که AFC از ورزشگاه آزادی گرفته قرار است صندلی های VIP به طور کامل عوض شود. در بازی پرسپولیس و السد در این جایگاه از صندلی های سیار برای نشستن تماشاگران استفاده شده بود.

*هنگامی که گوینده استادیوم اعلام کرد ناصر حجازی به عنوان بهترین گلر جام ملت های آسیا انتخاب شده تماشاگران استقلال اقدام به تشویق اسطوره تیمشان کردند.

*تیم داوری قبل از دیدار امروز در زمین مسابقه حاضر شد و داوران همگی در کنار هم عکس یادگاری گرفتند.

* گوینده زن مثل هفته های اخیر تماشاگران دو تیم را به تشویق تیم های خود تهییج می کند.البته وی اشتباهاتی هم داشت. به طور مثال گوینده زن حاضر در استادیوم اعلام کرد امروز حسینی گلر استقلال است و شفر با محرومیت سهرابیان چاره ای جز استفاده از چشمی و دانشگر ندارد و امیدوار است این مثلث هجومی در نهایت کارش را به بهترین شکل انجام دهد!

*سجاد شهباززاده که سابقه بازی در استقلال را دارد به محض دیدن استقلالی ها با آنها خوش و بش کرد. همچنین مهدی رحمتی با بازیکنان سپاهان به خوش و بش پرداخت.

*تماشاگرانی که از اصفهان برای تشویق سپاهان به ورزشگاه آمده اند در جایگاه پرسپولیسی ها نشسته و تیم خود را تشویق کردند. حدود 3 هزار طرفدار سپاهان در جایگاه های خود مستقر شده اند.

* روی نیمکت استقلال، مهدی رحمتی، نویمایر، فرشید اسماعیلی،الحاجی گرو، روح الله باقری، میثم تیموری، رضا آذری، فرشاد محمدی مهر و شاهین طاهرخانی نشسته اند. جابر انصاری برای دومین بازی پیاپی از لیست 18 نفره استقلال خط خورد.

* روی نیمکت سپاهان، ساسان انصاری، رسول نویدکیا، بختیار رحمانی، جلال علی محمدی، علی کیخسروی، حسین پاپی، حامد بحیرانی و سیاوش یزدانی مقدم نشسته اند. حضور این بازیکنان سرشناس روی نیمکت سپاهان در نوع خود جالب توجه است.

* وینفرد شفر هنگام گرم کردن بازیکنان تیمش در کنار زمین حاضر شد و هواداران استقلال هم این مربی را مورد تشویق قرار دادند.

دیدگاه تان را بنویسید