رسانه اسپانیایی از سوپر واکنش بیرانوند تمجید کرد+ عکس

بعد از بازی واکنش‌های مختلفی به این واکنش دیدنی دروازه بان ملی پوش پرسپولیس نشان داده شد. اما شاید یکی از جالب‌ترین آنها مربوط به سایت AS اسپانیا باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شب گذشته صعود تاریخی پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی با تساوی مقابل السد قطر رقم خورد. در شرایطی که پرسپولیس در مجموع دو بازی با نتیجه 2-1 از حریف خود پیش بود، بهترین موقعیت بازی روی یک ارسال نصیب ژاوی هرناندز شد و کاپیتان باتجربه السد با یک ضربه سر، توپ را به سمت دروازه پرسپولیس زد؛ اما در این لحظه علیرضا بیرانوند با مهاری استثنایی مانع از ورود توپ به دروازه شد و پرسپولیس را در مسیر فینالیست شدن نگه داشت.

بعد از بازی واکنش‌های مختلفی به این واکنش دیدنی دروازه بان ملی پوش پرسپولیس نشان داده شد. اما شاید یکی از جالب‌ترین آنها مربوط به سایت AS اسپانیا باشد. این رسانه که به دلیل حضور ژاوی و گابی در تیم السد، دیدار آسیایی قطری‌ها برابر پرسپولیس را رصد می‌کرد، با انتشار فیلم این صحنه از بازی دیشب متن کوتاه و جالبی را نوشته است.

«ژاوی می‌توانست در آسیا قهرمان شود و در جام باشگاه‌های جهان با رئال مادرید دیدار کند؛ اما یک غیرممکن اتفاق افتاد. چه بدشانسی‌ای. هیچکس این سد شاهکار را که مقابل هافبک اسپانیایی قرار گرفت باور نمی‌کند. این توپ اگر گل می‌شد، ارزش رسیدن به فینال لیگ قهرمانان را داشت.»

 

دیدگاه تان را بنویسید