معرفی داوران دومین جشنواره عکس کیمیا

داوران دومین جشنواره عکس کیمیا معرفی شدند، این جشنواره با هدف گسترش و ترویج موضوعات مرتبط با بخش معدن و صنایع معدنی راه اندازی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بابک برزویه، حسن غفاری و محمدمهدی رحیمیان به عنوان داوران دومین جشنواره عکس کیمیا انتخاب شدند.

بابک برزویه عکاس، بازیگر و کارگردان است. وی همکاری با کارگردان‌های مطرحی همچون رسول ملاقلی‌پور، مسعود کیمیایی و مهران مدیری را در کارنامه خود دارد. برزویه در سال 1375 برنده دیپلم و سیمرغ بلورین بهترین عکاس فیلم برای عکاسی فیلم سفر به چزابه (ساخته رسول ملاقلیپور) شد. وی با عکاسی بیش از 10 مجموعه تلویزیونی، 35 فیلم سینمایی بلند و کوتاه و بیش از 200 تئاتر داخلی یکی از فعال‌ترین عکاسان هنری ایران می‌باشد.

حسن غفاری کارشناسی‌ارشد عکاسی از دانشگاه هنر تهران و عضو انجمن عکاسان مطبوعاتی ایران است. غفاری تجربه همکاری با مجلات و خبرگزاری‌های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری را دارد.

محمدمهدی رحیمیان نیز دارای رتبه اول گروه هنر و رشته عکاسی در آزمون سراسری دانشگاه هنر است، وی از سال 1367 عکاسی پایه 1 را در دانشگاه هنر تدریس می‌کند. رحیمیان عضو هیئت داوران جشنواره روابط عمومی و مدیر گروه رشته عکاسی خبری در دانشکده انجمن صنفی مطبوعات بوده و داوری چندین مسابقه عکاسی جشنواره سینمای جوان در تهران و شهرستان‌ها را بر عهده داشته است.

گفتنی است که به برگزیدگان جشنواره عکس معدن با موضوعات "انسان و معدن"، "شکوه معدن و صنایع معدنی" و "ایمنی و محیط زیست در معدن و صنایع معدنی" نشان کیمیا اهدا می‌شود.

جزئیات عکس‌های رسیده به جشنواره  و نتایج  آن متعاقباً اعلام می‌شود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید