گزارش جی پلاس؛

مامه تیام به استقلال برنمی‌گردد!

مامه تیام در استقلال فوق العاده بود. او با گل های بسیار حساسی که برای این تیم به ثمر رساند توانست شاهکار کند و نقش کلیدی در صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، وقتی تیام رفت استقلال نه تنها در گلزنی مشکل پیدا کرد بلکه باعث شد تا بازیکنی کلیدی مثل فرشید اسماعیلی هم به مشکل بخورد. این دو خیلی مچ بودند و فرشید توانسته بود گل های زیادی برای مامه بسازد. وقتی او رفت اسماعیلی هم طبیعتا به مشکل خورد. این روزها جسته و گریخته شایعاتی درباره احتمال بازگشت مامه به استقلال شنیده می شود. او در عجمان نتوانسته شروع طوفانی داشته باشد و تا اینجا فقط یک گل برای این تیم اماراتی زده است. عجمان تیمی است که مدام در حمله نیست و فقط روی ضد حملات برنامه ریزی می کند. این مسئله روی عملکرد تیام اثر گذاشته است چراکه مهاجم ضد حمله نیست. با این وجود قرار نیست او از عجمان جدا شود. قرارداد این بازیکن دو ساله است.

مدیر برنامه های مامه در این باره می گوید: «کوچکترین بحثی درباره جدایی تیام از عجمان نیست. او تازه به این باشگاه ملحق شده است و تازه اول راه است.در هفته های اول هم تیم بازی های سختی داشته و به همین خاطر نمی توان درباره عملکرد او قضاوت کرد. کل تیم عجمان نتوانسته آنطور که باید بازی کند. از طرفی توقعات در این باشگاه مشخص است. چون آنها تیم قدرتمندی در امارات نیستند طبیعتا توقعات شان هم کمتر است.» او درباره شایعه بازگشت تیام به استقلال توضیح می دهد:«نه من و نه تیام این خبر را تائید نمی کنیم. کوچکترین صحبتی نشده است و تیام به استقلال برنمی گردد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید