پاداش قهرمان و نایب قهرمان در لیگ آسیا مشخص شد

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، پاداش تیم‌های قهرمان و نایب‌قهرمان مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده و به این ترتیب تیم قهرمان ۳ میلیون دلار و نایب‌قهرمان 1/5 میلیون دلار پاداش دریافت خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پرسپولیسی‌ها که تا اینجای کار هم پول خوبی از حضور در این لیگ به جیب‌شان رفته، منتظرند تا کنفدراسیون آسیا طی نامه‌ای از آن‌ها درخواست شماره حساب بین‌المللی کند تا پاداش حضور در مرحله نیمه‌نهایی را بگیرند. طبق قانون، این عدد باید پیش از برگزاری دیدار برگشت این تیم مقابل السد پرداخت شود. 

شاگردان برانکو برای هر بازی خارج از خانه ۳۰ هزار دلار، پیروزی‌های مرحله گروهی ۵۰ هزار دلار، تساوی برابر حریفان ۱۰ هزار دلار، صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی ۸۰ هزار دلار و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی ۱۲۰ هزار دلار پاداش گرفته‌اند، اما عدد تصویب شده برای حضور آن‌ها در نیمه‌نهایی هنوز اعلام نشده است. با این حال چیزی که مسلم است قرمزپوشان ایرانی در صورت قهرمانی نزدیک به ۳ میلیون دلار یعنی چیزی حدود ۳۰ میلیارد تومان از کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش دریافت خواهند کرد!

همچنین طبق اعلام مسئولان برگزاری مسابقات، تیم قهرمان به طور مستقیم جواز حضور در فصل آتی رقابت‌های لیگ قهرمانان را نیز به دست خواهد آورد، به این ترتیب اگر سرخپوشان نتوانند از ایران سهمیه این مسابقات را کسب کنند، مشکلی برای حضور در دوره بعدی رقابت‌ها ندارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید