&#۰۳۹;گزارش جی پلاس از رونمایی توپ رسمی جام ملت های آسیا؛

توپ محبوب جوانان ایرانی زیر پای شاگردان کی روش + تصاویر

توپ های شناخته شده برای جوانان ایرانی که عمدتا در سالن های ورزشی در ایران استفاده می شود، اسپانسر جام ملت های آسیا شده و از این پس شاگردان کی روش با این توپ ها تمرین می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا برخلاف ادوار گذشته جام ملت های آسیا، اقدام به انتخاب اسپانسر کمتر شناخته شده در دنیای فوتبال برای توپ های رسمی جام ملت های آسیا کرد. شرکت ژاپنی مولتن (Molten) که بیشتر در رشته های بسکتبال، والیبال، هندبال و بعضا فوتسال شناخته شده بود موفق شد فرصت بزرگ ورود به دنیای فوتبال را از طریق جام ملت  های آسیا به دست بیاورد.

توپ های این شرکت ژاپنی، شناخته شده ترین و بهترین توپ ها برای رشته بسکتبال و هندبال هستند اما این توپ کمتر در مسابقات رسمی و بین المللی استفاده شده است. با این وجود مولتن برای جوانان ایران شناخته شده است.

مولتن پیش از جام ملت های آسیا و از سال ها قبل در سالن های کوچک و بزرگ ایرانی مورد استفاده قرار گرفته و یکی از محبوب ترین توپ ها در بین جوانان ایرانی است که با توپ های مقاوم و با کیفیت این شرکت در سالن های ورزشی فوتسال بازی می کنند. 

مولتن به نسبت شرکت های آدیداس و نایک قیمت مناسب تری را به همراه کیفیت خوب عرضه می کند که از همین رو محبوب جوانان  و سالنی باز های ایران است. 

در تمرین تیم ملی فوتبال ایران نیز به طور رسمی از این توپ رونمایی شد تا برخی از بازیکنان تیم ملی که سابقه بازی در سالن را دارند، با تیم توپ ها تجدید خاطره کنند. 

باید دید بعد از سال ها استفاده از نایک در جام ملت ها که با ناکامی ایران همراه بوده، توپ های مولتن برای تیم ملی ایران که سودای قهرمانی در آسیا را دارد، خوش یمن است یا خیر.

تیم ملی فوتبال ایران / احمد نوراللهی

تیم ملی فوتبال ایران / مهدی ترابی

تیم ملی فوتبال ایران / رشید مظاهری

دیدگاه تان را بنویسید