ورود بایرن مونیخ و رئال به بحران در شب پیروزی یوونتوس و یونایتد

بایرن مونیخ و رئال مادرید با شکست مقابل رقبای خود وارد بحران شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ لیگ های معتبر اروپایی شنبه شب در کشورهای مختلف پییگری شد.

اودینزه صفر - ۲ یوونتوس

هفته هشتم  رقابت‌های سری A با انجام دو دیدار آغاز شد.

ابتدا کالیاری در ورزشگاه خانگی خود با دو گل توانست بولونیا را شکست دهد.

در حساس‌ترین بازی یوونتوس یکه‌تازی جدول رده بندی هشتمین پیروزی پیاپی خود را به دست آورد.

یووه که در خانه اودینزه به میدان رفته بود، توانست با دو گل بازی را به سود خود به پایان رساند.

گل های یووه را در این دیدار رودریگو بنتانکور و کریستیانو رونالدو به ثمر رساندند. این چهارمین گل رونالدو در فصل جاری سری A به شمار می‌آید.

یوونتوس با این پیروزی که به دست آورد، 24 امتیازی شد و به یکه‌تازی خود در جدول رده بندی ادامه داد.

 

بایرن مونیخ صفر - ۳ مونشن گلادباخ 

در ادامه بازی‌های هفته هفتم بوندسلیگا چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها بایرن مونیخ در خانه با سه گل به مونشن گلادباخ باخت.

السان پلی، لارس اشتیندل و هرمان گلزنان تیم میهمان بودند تا بایرن مونیخ فعلا به رده پنجم جدول سقوط کند.

در دیگر دیدار بوروسیادورتموند با نتیجه ۴ بر ۳ آگسبورگ را شکست داد. پاکو آلکاسر اسپانیایی هت‌تریک کرد و سه بار برای تیمش گلزنی کرد. دیگر گل دورتموند را ماریو گوتزه به ثمر رساند.

همچنین شالکه هفته موفق خود را تکمیل کرد و با دو گل دوسلدورف را شکست داد.

آلاوس یک - صفر رئال مادرید

رئال مادرید شنبه شب در هفته هشتم لالیگا به مصاف آلاوس رفت و با یک گل مغلوب میزبانش شد.

شاگردان یولن لوپتگی برای پایان دادن ناکامی خود در گلزنی به میدان رفتند اما در این دیدار نیز نتوانستند دروازه حریفان خود را باز کنند. کریم بنزما و گرت بیل در خط حمله سفیدپوشان حضور داشتند اما نتوانستند برای مادرید گلزنی کنند. تیم مادریدی نتوانست موقعیت های زیادی در نیمه اول ایجاد کند. به همین خاطر ماریانو دیاس در شروع نیمه دوم به جای بنزما به میدان رفت اما باز هم شرایط عوض نشد.

مارکو آسنسیو و وینیسیوس جونیورز در نیمه دوم برای مادرید به میدان رفتند اما آن ها نیز نتوانستند دروازه میزبان را باز کنند تا سفیدپوشان هفت ساعت در گلزنی ناکام بمانند. در حالی که بازی تا دقیقه ۹۴ با تساوی بدون گل در جریان بود بازیکنان آلاوس گل پیروزی را در لحظات پایانی به ثمر رساندند و ناکامی های مادرید را تکمیل کردند. این دومین شکست پیاپی شاگردان لوپتگی در ۱۰ روز اخیر بود. 

مادرید با ۱۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. در صورت پیروزی سویا و اتلتیکومادرید در بازی های فردا سفیدپوشان تا رتبه چهارم سقوط خواهند کرد.

منچستر یونایتد ۳ - ۲ نیوکاسل

 در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها منچستریونایتد در حالی که در ۲۰ دقیقه نخست دو گل از نیوکاسل دریافت کرد، به خود آمد و توانست ۳ بر ۲ به برتری برسد.

ابتدا خوان ماتا که به جای اریک بایی در نیمه نخست به میدان آمده بود، برای تیمش گلزنی کرد. در ادامه نوبت به آنتونی مارسیال رسید و سپس آلکسیس سانچس اولین گل خود در این فصل را که مهم‌ترین گل او بود، به ثمر رساند تا منچستریونایتد ۳ بر ۲ به برتری برسد.

در دیگر دیدار مهم لسترسیتی در خانه ۲ بر یک به اورتون باخت و تاتنهام با تک گل اریک دایر در ومبلی توانست کاردیف را شکست دهد و شکست برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را به دست فراموشی بسپارد.

در ادامه این رقابت‌ها یکشنبه در دیداری حساس منچسترسیتی با لیورپول بازی می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید