هفته هشتم لیگ برتر انگلیس؛

سقوط منچستریونایتد به رده هشتم با شکست مقابل وستهام

تیم فوتبال منچستریونایتد با قبول شکست در خانه وستهام، برای چهارمین بار در این فصل امتیاز از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در آغاز هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه وستهام با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد تا تیره‌روزی‌هایش با ژوزه مورینیو ادامه داشته باشد.

در این بازی که شیاطین سرخ حرف چندانی برای گفتن نداشتند، فیلیپه اندرسون در موقعیتی مشکوک به آفساید در دقیقه 5، ویکتور لیندلوف در دقیقه 43 (گل به خودی) و مارک آرناتوویچ در دقیقه 74 برای وستهام گلزنی کردند و مارکوس رشفورد در دقیقه 71 تنها گل شیاطین سرخ را به ثمر رساند.

این سومین باخت و چهارمین بازی بدون برد من‌یونایتد در این فصل بود که سبب سقوط به رده هشتم شد. وستهام اما با کسب دومین برد خود 7 امتیازی شد و به فاصله 3 امتیازی منچستریونایتد در رده دوازدهم رسید.

این شکست همچنین سومین بازی بدون برد متوالی منچستریونایتد بعد از تساوی خانگی هفته گذشته‌اش برابر ولورهمپتون و باختش مقابل دربی کانتی در اولدترافورد در دور سوم جام اتحادیه بود.

از نکات قابل توجه این دیداری، بازی ضعیف پل پوگبا بود که در دقیقه 70 تعویض شد و هنگام خروج از میدان، مورینیو از او استقبال سردی انجام داد. با این اتفاق، مورینیو به درهای خروجی اولدترافورد نزدیک‌تر شد.

امروز 6 بازی همزمان دیگر از ساعت 17:30 به وقت تهران در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

آرسنال - واتفورد
اورتون - فولام
هادرزفیلد - تاتنهام
منچسترسیتی - برایتون
نیوکاسل - لسترسیتی
ولورهمپتون - ساوتهمپتون

همچنین در آخرین و حساس‌ترین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت 20 چلسی میزبان لیورپول صدرنشین است.

 

دیدگاه تان را بنویسید