در گفت و گو با جی پلاس؛

محمد انصاری: نتایج خوبی گرفتیم اما هوادار برد دربی می خواهد/ باتجربه های پرسپولیس کم هستند!

مدافع پرسپولیس معتقد است دربی انگیزه های خاص خود را دارد و دربی تحت تاثیر نتایج و عملکرد گذشته تیم ها نیست.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس با پیروزی در چند بازی اخیر خود و راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از روحیه بسیار بالایی برای دربی 88 پایتخت برخوردار است. مدافع چپ پرسپولیس که از بهترین بازیکنان تیمش در چند سال اخیر بوده می‌گوید می‌توانند مقابل استقلال به روند خوبشان در بازی‌های اخیر ادامه دهند.

محمد انصاری در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ درباره دربی 88 پایتخت که روز پنج شنبه برگزار می‌شود، اظهار می کند: موفقیت در این بازی برای هر دو تیم اهمیت بالایی دارد. مهم نیست در جدول رده بندی چندم باشید؛ باید در این بازی نمایش خوبی داشته باشید تا هواداران راضی باشند.

او با اشاره به نتایج تیمش در بازی‌های اخیر افزود: خوشبختانه تلاش‌های بازیکنان در بازی‌های اخیر منجر به نتیجه شده و توانستیم به نیمه نهایی آسیا صعود کنیم و در جدول لیگ برتر هم شرایط خوبی داریم. اما برای جلب رضایت هواداران به بردن دربی نیازمندیم. بنابراین با نهایت آمادگی راهی دربی می‌شویم. البته پرسپولیس بازیکنان با تجربه محدودی داریم که همین موضوع بازیکنان و کادرفنی را تحت فشار قرار داده است.

مدافع پرسپولیس درباره شرایط استقلال نیز به جی پلاس گفت: همانطور که گفتم دربی تحت تاثیر جدول و نتایج اخیر تیم‌ها نیست و انگیزه‌های خاص خود را دارد. مطمئن باشید هر دو تیم با شرایط بسیار خوبی راهی میدان می‌شوند و برای پیروزی و کسب سه امتیاز می‌جنگند.

هشتادو هشتمین دربی پایتخت روز پنج شنبه هفته جاری ساعت 18:30 با حضور حدود 80 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید