باشگاه استقلال و پرسپولیس حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد

باشگاه استقلال و پرسپولیس ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز این اتفاق را محکوم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمله تروریستی صبح روز شنبه در شهر اهواز درایام عزادارى سالارشهیدان که منجربه شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، با واکنش باشگاه استقلال و پرسپولیس همراه شد؛ متن اطلاعیه این باشگاه ها در ادامه می آید:

انا للّله و انا الیه راجعون

باشگاه استقلال حادثه تروریستی روز شنبه در اهواز که توسط تروریست های کوردل انجام و منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد را به شدت محکوم کرده و ضمن تسلیت به خانواده این شهداى والامقام، برای همه مجروحان این حادثه شفای عاجل از خداوند مسئلت دارد.

مطمئنا اینگونه اقدامات بزدلانه نمی تواند هیچ گونه آسیبی به اتحاد مردم و تمامیت ارضی ایران سربلندمان وارد کند و مردم ایران اسلامى مانند همیشه با اتحاد مثال زدنی خود دشمنی معاندان را خنثی خواهند کرد تا دشمنان قسم خورده ایران در رسیدن به اهدف شوم خود ناکام بمانند.

پیام باشگاه پرسپولیس برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که نماد پایداری، ایثار، عزت، سربلندی، سلحشوری و آزادگی ایران اسلامی است، حادثه امروز شنبه اهواز را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: نام ایرانی در برگ، برگ‌های تاریخ همواره با ایمان، صلح طلبی، رشادت و سلحشوری عجین شده است. سرزمینی که جنگ‌ها از آن آغاز نمی‌شود اما هر خیره سری و دست‌اندازی بیگانگان را در نهایت با پاسخی در خور و قاطع روبرو می‌کند.

ما مردمانی هستیم که جای جای تاریخ گواهی به انسان دوستی، حماسه، رأفت با دوستان و مظلومان و ستیزه با ظالمان و متعرضان به مام وطن، ارزش‌ها و باورهایمان می‌دهد و این در پیشینه مذهبی و ملی ما نهادینه است.

این حقایق را آنهایی که باور نداشتند، در هشت سال دفاع مقدس پذیرفتند. هشت سالی که جوانان رعنا، بلند همت، مومن، خوش غیرت، رشید و عزیزمان با شهادت، جانبازی و تحمل اسارت، این حقایق غیر قابل انکار را چنان فریاد زدند که هنوز در گوش جهان می‌پیچد.

هفته دفاع مقدس مجالی برای زنده نگاه داشتن و صیانت از ارزش‌های نابی چون؛ اتحاد، برادری، ایمان، اعتقاد، وطن دوستی و اثبات این حقیقت است که ملت با شهادت، اسارت از هیچ نوع آن را نمی‌پذیرد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای عزیز، جانبازان، آزادگان، خانواده‌های ایشان و این ایام گرانقدر، ضایعه صبح امروز شنبه اهواز که با حمله کور کوردلان و شهادت جمعی از هموطنان عزیز و جراحت تعداد دیگری از ایشان همراه بود را به ملت شریف ایران و خانواده‌های این عزیزان تسلیت می‌گوید.

دیدگاه تان را بنویسید