جزییاتی از فصل دوم سریال «پدر»

در پی استقبالی که از سریال «پدر» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا از سوی مخاطبان شکل گرفت، فصل دوم این سریال ساخته خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حامد عنقا (تهیه‌کننده سریال پدر) اعلام کرد: خوشبختانه سریال «پدر» با پخش از شبکه دو سیما در بازه زمانی ۲۵ تیر تا ۷ شهریور خیلی زود به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیون تبدیل شد و استقبال بسیاری از آن شکل گرفت که این موضوع باعث خرسندی تیم سازنده و به طبع آن مدیران رسانه ملی شد.

وی افزود: پیرو همین استقبال مدیران شبکه دو سیما به ما پیشنهاد داده‌اند ادامه پدر با محوریت نقش پدر در جامعه امروز ایرانی ساخته شود و ما هم برای نگارش و آماده کردن مقدمات ساخت فصل دوم آمادگی داریم.

تهیه‌کننده و نویسنده «پدر» یادآور شد: فصل جدید بر نقش شخصیت پدر با حضور مهدی سلطانی تاکید خواهد داشت و قصه‌ای که نوشته شده است هیچ وابستگی به دیگر بازیگرها به جز این شخصیت و کاراکتر مادر با بازی لعیا زنگنه ندارد و قصه به شکل دیگری از نگاه یک پدر در جریان دیگری اتفاق می‌افتد.

«پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی در ابتدا قرار بود در ماه مبارک رمضان روی آنتن برود و روایتگر زندگی حامد تهرانی پسر جوانی بود که اتفاقاتی سرنوشت ساز برایش رخ می‌دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید