کسبه پلاسکو علیه ادعای پلیس سند رو کرد/ عکس

در صورتی که کسبه پلاسکو با ناراحتی خبر سرقت خود را به دست رسانه ها رسانده بودند، پلیس این ادعا را به طور عجیبی رد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تعدادی از کسبه پلاسکو اعلام داشتند که اجناس آنها به سرقت رفته است. عکس های ارسالی، موید این موضوع بود که کسبه این ساختمان فروریخته، شبانه مسئولیت کشیک و پاسبانی اجناس خود را برعهده گرفته اند.

 

اما چند روز از انتشار این گزارش نگذشته، سرهنگ رضا موذن، معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا، مدعی شد هنوز رسما گزارشی از این موارد به ما اعلام نشده است البته باید این موضوع را از تهران هم استعلام کنیم. اما تا جایی که من اطلاع دارم به آگاهی ناجا شکایتی در این خصوص ابلاغ نشده و در همان زمان وقوع حادثه تیم‌های گشت پیاده و خودرویی دقیقا تمام منطقه را به طور ویژه و به شکل گسترده پوشش دادند. در آن زمان هم بحث خاصی در مورد سرقت مطرح نشد و شکایتی در این زمینه از سوی کسبه به ما اعلام نشده بود. وی مدعی شده است که اکثر مغازه های این پاساژ تخلیه شده و گاوصندوق ها هم منتقل شده است مگر مواردی که در پی حادثه از بین رفته باشد.

یکی از کسبه های پلاسکو گفت: از مغازه ها اجناس برده شده است. حتی دو بار موقع بیرون آمدن از پاساژ دو نَفَر را دیده اند که به سرقت مشغول بودند. شاهد هم در این زمینه وجود دارد.

وی در ادامه افزود: حتی با 110 هم تماس گرفته شده است. سند این شکایت را هم داریم.

گفتنی است، سند این ادعا در زیر آورده شده است.

 

photo_۲۰۱۷-۰۷-۰۱_۱۴-۱۶-۳۷ (2)

ادعای رد سرقت در صورتی مطرح می شود، که سند شکایت کسبه پلاسکو در این خصوص به نیروی انتظامی اعلام شده است. اما ظاهرا عدم هماهنگی در هر سازمان و ارگانی به چشم می خورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید