بارش ها ادامه دارد/ ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزاد راه تهران ـ کرج / محدودیت ترافیکی در 10 محور مواصلاتی کشور

پلیس راهور ناجا از ادامه بارش باران در استان های خراسان شمالی، گیلان، مازندران و البرز خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار جامعه جی پلاس، هم اکنون در ارتفاعات محور کرج ـ چالوس بارش خفیف برف و در بیشتر محورهای استان های خراسان شمالی، گیلان و مازندران و محورهای کرج - قزوین و اشتهارد در استان البرز بارش به صورت باران ادامه دارد؛ همچنین در ارتفاعات استان اردبیل و ارتفاعات محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه و کیاسر پدیده مه گرفتگی باعث کاهش دید شده است. 

بر اساس این گزارش محورهای زیر به علت طغیان رودخانه، عدم ایمنی کافی و تخریب پل و رانش زمین تا اطلاع ثانوی محدود است:

ـ محور شمشک - دیزین در استان های تهران و البرز؛

ـ محور پونل - خلخال در استان های گیلان و اردبیل؛

ـ محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان؛

ـ محور شیراز - جهرم در استان فارس محدوده پاسگاه پلیس راه؛

ـ محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان؛

ـ محور استهبان - نی ریز در استان فارس؛

ـ محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان؛

ـ محور اشنویه - پیرانشهر در استان آذربایجان غربی؛

همچنین آزاد راه قم به تهران از تاریخ بیست و نهم فروردین ماه تا بیستم شهریور ماه محدوده عوارضی تا کیلومتر 12/5 در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح تا 5 عصر و روزهای سه شنبه از ساعت 8 صبح تا 12  به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

و محور کرج - چالوس از تاریخ  اول اردیبهشت ماه تا بیستم شهریور ماه محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان - کیلومتر صفر تا 75) در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 8 صبح تا 5 عصر  و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

این گزارش می افزاید: در باند جنوبی آزاد راه کرج - قزوین (از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزد راه تهران - کرج (از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) ترافیک نیمه سنگین است. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

دیدگاه تان را بنویسید