پیدا شدن جسد کوهنورد اهل پرو در دماوند

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور اعلام کرد جسد یک کوهنورد اهل کشور پرو در دماوند کشف شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ایرنا نوشت: محمدباقر محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور عصر چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: جسد این کوهنورد توسط تیم های هلال احمر مازندران از ارتفاع سه هزار متری به پایین دست منتقل شده است.

وی ادامه داد: جسد این کوهنورد اهل کشور پرو برای شناسایی و تحویل به مقامات انتظامی و پزشکی قانونی تحویل خواهد شد.

 

 

پرو با نام رسمی جمهوری پرو (به اسپانیایی: República del Perú) کشوری است در آمریکای جنوبی. پایتخت آن لیما است. این کشور از شمال با اکوادور و کلمبیا، از شرق با برزیل، از جنوب شرقی با بولیوی، از جنوب با شیلی و از غرب با اقیانوس آرام هم‌مرز است. جمعبت پرو ۳۲٬۹۷۲٬۰۰۰ نفر و زبان رسمی این کشور اسپانیایی است.

ارائه خدمات امداد و نجات، اسکان و تغذیه اضطراری در زمان وقوع حوادث و سوانح، ارائه آموزش های امداد و کمک های اولیه به اقشار مختلف جامعه، برنامه ریزی و اقدام در جهت آمادگی مقابله با حوادث و سوانح، ارسال محموله های کمک های بشردوستانه به کشورهای آسیب دیده و متاثر از حوادث طبیعی، غیرطبیعی و اعزام عوامل امدادی در داخل و خارج از کشور از جمله وظایف این سازمان راهبردی وابسته ه جمعیت هلال احمر است.

سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه آمادگی و پاسخگویی سوانح در داخل و خارج از کشور به عنوان یکی از بخش های اصلی جمعیت هلال احمر وظیفه دارد با امکانات گسترده عملیاتی، پشتیبانی، مخابراتی، امداد هوایی، جاده ای، دریایی، کوهستان و شهری، عملیات امداد و نجات را در فصول مختلف سال و برای خدمات رسانی به آسیب دیدگان و متاثرین از انواع حوادث و سوانح احتمالی در سراسر کشور اجرا کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید