رییس اداره ورزش و جانبازان شهرستان ری روز دوشنبه در مورد چگونگی برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه فرهنگی ورزشی با حضور بیش از 2 هزار و 500 نفر از ورزشکاران کشور متشکل از 50 غرفه در حوزه ورزش و 20 غرفه در حوزه جوانان است.
مجتبی جانعلی تصریح کرد: این نمایشگاه در سه بخش ورزش های همگانی، قهرمانی و مهیج در بوستان جانبازان محله 13 آبان شهرری برگزار شد.
وی عنوان کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصتی مناسب برای معرفی رشته های مختلف ورزشی به خانواده ها به ویژه جوانان و نوجوانان است تا با توجه به استعداد درونی بتوانند فعالیت خود را در رشته ورزشی مورد علاقه آغاز کنند.
جانعلی یادآور شد: به همین منظور 20 غرفه برای کارآفرینان جوان در نظرگرفته شده تا آثار و محصولات خود را در معرض دید و فروش قرار دهند.
وی بیان کرد: بزرگترین بالن کشور نیز در حاشیه این نمایشگاه به پرواز در می آید، ضمن اینکه اجرای حرکات نمایشی و برگزاری مسابقات مختلف در تمامی رشته های ورزشی از برنامه های متنوع در نمایشگاه به شمار می رود.
رییس اداره ورزش و جوانان ری گفت: جوانان و نوجوانان مستعدی که از توانایی مالی کافی برخوردار نباشند در این نمایشگاه شناسایی و از آنان در فعالیت های ورزشی، حمایت های همه جانبه می شود تا در رشته مورد علاقه خود فعالیت می کنند.
این نمایشگاه از پنجم تا هفتم شهریور ماه از ساعت 16 تا 21 هر روز در محل بوستان جانبازان محله 13 آبان پذیرای شهروندان و ورزشکاران است.
شهرستان ری دارای 60 هیات ورزشی است و به تنهایی پنج مدال از 15 مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می نامند.
دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت شهادت شهید محمد علی رجایی و شهید محمد جواد باهنر رییس جمهوری و نخست وزیر (در هشتم شهریور 1360) هفته دولت نامگذاری شده است.
/6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.