به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نعمت الله ترکی با اشاره به افتتاح این پروژه ها هم زمان با هفته دولت افزود: این تعداد پروژه در قالب 6 پروژه ملی، 9 استانی، 41 دهیاری، 10 شهرداری و 2 پروژه بخش خصوصی به افتتاح شد.
وی گفت: 6 پروژه کلنگ زنی در بخش های عمرانی و زیربنایی، بهداشتی و درمانی، خدماتی، آموزشی و فرهنگی و ... به بهره برداری رسید.
ترکی افزود: از مجموع 84 پروژه با اعتبار 312 میلیارد تومانی، 33 پروژه در بخش عمرانی و زیربنایی به ارزش 20 میلیارد تومان، 8 پروژه در بخش بهداشتی و درمانی به ارزش 8 میلیارد تومان، 17 پروژه در بخش خدماتی با اعتبار 16 میلیارد تومان، 4 پروژه در حوزه آموزشی و فرهنگی با اعتبار یک میلیارد تومان، یک پروژه مذهبی با اعتبار 5 میلیارد تومان، 5 پروژه کشاورزی با اعتبار 12 میلیارد تومان، 2 پروژه صنعتی با اعتبار 226 میلیارد تومان، 14 پروژه ورزشی و تفریحی با اعتبار 24 میلیارد تومان است.
ترکی از مجموعه ورزشی 14 هکتاری اسپورت پارک بازدید و پروژه های پارک 3 هکتاری مشاهیر، خانه بهداشت در مهرچین و اسفند آباد، کتابخانه شهید آوینی، ساختمان آتش نشانی روستای مهرآذین، پارک و سرای محله روستای صالح آباد، کتابخانه عمومی روستای بیدگنه، سالن ورزشی و زمین چمن روستای اخترآباد، ساختمان شورای اسلامی و دهیاری ویلا دشت و نوسازی و بازسازی صحن در امامزاده بی بی سکینه را افتتاح کرد.
همچنین در حاشیه این بازدید نعمت الله ترکی با حضور در خانه شهیدان شهسوار بابک و مهدی جباری از مادران این شهیدان تجلیل کرد.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.