به گزارش ایرنا، سید فرید موسوی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری اظهار داشت: مسئولان با تلاش مضاعف و ارائه خدمت بی منت به دنبال کسب اعتماد مردم به نظام باشند.
وی با اشاره به اینکه برخی به دنبال تحکیم دیوار بی اعتمادی بین مردم و مسئولان هستند، افزود: مسئولان با ارائه گزارشی مستند از فعالیت های انجام شده در شرایطی که محدودیت بودجه در کل کشور وجود دارد، مردم را به نظام خوشبین کنند.
رییس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم اگر از دغدغه مسئولان در رفع مشکلات مطلع باشند، حتی اگر مشکل نیز حل نشود، باز هم از مسئولان و کارکردهای نظام راضی خواهند بود.
وی افزود: هر چه دیوار بی اعتمادی بین مسئولان و ملت بلند و مستحکم باشد، پایه های نظام نیز لرزان و سست خواهد شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروزه کارکرد مسئولان توسط مردم و بواسطه فضای مجازی آشکار می شود و دلیلی بر جبهه گیری در مقابل این فضا وجود ندارد.
وی یادآور شد: امروز دیگر مردم با شعار امیدوار نمی شوند، اعتماد مردم به نظام فقط در سایه خدمت صادقانه و با عمل درست مسئولان ایجاد می شود.
موسوی با تاکید بر رسانه ای شدن فعالیت های نظام، گفت: مسئولان با ارائه گزارشات عملکرد خود و بیان نقاط ضعف و قوت می توانند ضمن اینکه مردم را در جریان امور کشور قرار دهند جلوی سوء استفاده رسانه ای دشمنان را نیز بگیرند.
فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در ادامه این جلسه عنوان کرد: دولت تدبیر و امید در طول پنج سال خدمت خالصانه به مردم با فراز و نشیب های بسیاری مواجه بود، اما در زمینه ارائه خدمات ارزنده و مطلوب به مردم از هیچ اقدامی کوتاهی نکرد.
هدایت الله جمالی پور افزود: ایجاد موانع اقتصادی و بروز مشکلات متعدد در کشور از دسیسه های دشمنان انقلاب و نظام محسوب می شود تا مردم را به مسئولان و نظام دلسرد کنند.
معاون استاندار تهران عنوان کرد: مسئولیت یک امانت مهم و بزرگ از سوی مردم است که باید همه در صیانت از این امانت اهتمام جدی داشته باشند و این امانت نباید در راستای اهداف شخصی، سیاسی و حزبی به کار گرفته شود.
وی گفت: متاسفانه امروزه برخی خواسته یا ناخواسته با قلم و قدم خود در راستای تحقق اهداف دشمنان گام برمی دارند که این موضوع خسارات جبران ناپذیری را برای کشور به همراه خواهد داشت.
جلسه شورای اداری شهرستان ری امروز (دوشنبه) با حضور سید فرید موسوی نماینده مجلس، هدایت الله جمالی پور فرماندار و مسئولان ادارات این شهرستان در سالن خدمت فرمانداری برگزار شد.
6003/3218/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.