فرماندار پاکدشت در این مراسم که روز شنبه برگزار شد اظهار داشت: پروژه آب رسانی به روستای آلوئک پاکدشت با اعتباری بالغ 6 میلیارد و 500 میلیون ریال با حفر و تجهیز یک حلقه چاه انجام شده و ساکنان این روستا از این پس از آب سالم ، پایدار و بهداشتی برخوردار می شوند.
هادی تمهیدی با اشاره به پروژه های هفته دولت شهرستان پاکدشت گفت: همزمان با هفته دولت، 89 پروژه عمرانی شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر 578 میلیارد و 115 میلیون ریال به بهره برداری می رسد که از این میزان، 461 میلیارد و 750 میلیون ریال در حوزه شهری و 116 میلیارد و 365 میلیون ریال در حوزه روستایی اجرا شده است.
وی گفت: این پروژه ها در حوزه شهرداری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آبفای روستایی، ورزش و جوانان و صنعت و معدن اجرا شده است.
فرماندار پاکدشت تصریح کرد: علاوه بر پروژه های قابل افتتاح، عملیات اجرایی طرح های متعدد عمرانی شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر 46 میلیارد ریال آغاز می شود که 25 میلیارد ریال این پروژه ها در منطقه شهری و 21 میلیارد ریال در حوزه روستایی اجرا می شود.
وی گفت: پاکدشت یکی از شهرستان های مهم استان در حوزه صنعت و کشاورزی است و با افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها، زمینه رشد و توسعه هر چه بیشتر این شهرستان فراهم می شود.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.