به گزارش ایرنا ، امام جمعه شهرستان قرچک در این مراسم که روز سه شنبه در کانون ملائک قرچک برگزار شد اظهار داشت : فرصت برای خدمت رسانی کوتاه است و باید از این فرصت برای رفع مشکلات مردم و خدمت رسانی به صاحبان اصلی انقلاب استفاده کرد.
حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود : مردان و زنان دلیر قرچک همیشه در صحنه و آماده فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و آماده اند تا برای رفع مشکلات شهرستان به یاری فرماندارجدید شهرستان بشتابند.
وی گفت : قرچک شهرستان جوانی است و اگر مطالباتی نیز از سوی برخی از مسئولان مطرح می شود به دلیل مشکلات زیادی است که در منطقه وجود دارد ، قرچک همانند کویر خشکی که هر چه به آن آب برسانیم باز هم خشک به نظر می رسد.
وی تأکید کرد: توقع مردم و مسئولان قرچک این است که شهرستان با مدیریت جهادی اداره شود و در مقابل مردم نیز قول می دهند تا حد توان همراه با مجموعه فرمانداری باشند.
اسماعیلی گفت : مردم و مسئولان زمانی نگران می شوند که فرصت های بی بدلیل به دلیل برخی از سرگرمی های از دست رود.
مسئولان به جای ویلا و کسب ثروت به فکر خدمت رسانی به مردم باشند
نماینده مردم شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت : امام راحل زمانی که دار فانی را وداع گفتند ، از مال دنیا فقط یک خانه ارث پدری در خمین داشتند که آن را نیز تقدیم کمیته امداد کردند.
سیدحسین نقوی حسینی افزود : امام راحلی که بینی آمریکا را به خاک مالید ، شوروی را له کرد و دنیا را دگرگون ساخت از مال دنیا هیچ نداشت و این مرام و رفتار باید سرلوحه تمامی مسئولان باشد.
وی گفت: برای پیروزی انقلاب و سربلندی نظام هزاران شهید تقدیم شد پیکر بسیاری از آن ها به کشور باز نگشت ، جانبازان بسیاری تقدیم شد و آزدگان بی شماری جوانی خود را در زندان های عراق سپری کردند آن وقت برخی از افراد به دنبال زمین ، ویلا و کسب ثروت و مال دنیا هستند.
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود : نظام و انقلاب اسلامی خدمات بسیاری به مردم کرده و با وجود این خدمات ، بسیار مظلوم است ، باید از همه این تحولات و تغییرات و تلاش های صورت گرفته دفاع کرد و توطئه بدخواهان نظام را با خدمت رسانی به مردم خنثی کرد.
بهمن خطیبی پیش از این فرماندار ملارد بود.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.