معصومه پروند وار روز دوشنبه در حاشیه بازدید استاندار تهران از چند واحد صنعتی در بخش حسن آباد ری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 217 طرح با مبلغ یکهزار و 961 میلیارد ریال مصوب و به بانک های عامل معرفی شده است.
وی تصریح کرد: 148 طرح نیز با مبلغ یکهزار و 536 میلیارد ریال انعقاد قرار داد شده و بقیه هم در کمیته های فنی در دست بررسی است.
مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران گفت: سهم روستاهای استان تهران از طرح های اشتغالزا، 2 هزار و 734 میلیارد ریال تعیین شده که به صاحبان طرح ها بعد از بررسی و به نوبت پرداخت می شود.
وی اضافه کرد: فراوانی این طرح ها به نوبت در حوزه جهاد کشاورزی، امورعشایر، صنعت و معدن ، میراث فرهنگی و گردشگری است.
استان تهران دارای یکهزارو 23 روستا می باشد که 200 تا از این روستاها فاقد سکنه است.
به گزارش ایرنا، سامانه کارا در راستای ایجاد فرصت های شغلی پایدار راه اندازی شد، دولت طرح های اشتغالزای بخش های خصوصی و تعاونی را که در چارچوب رسته های منتخب برنامه اشتغال فراگیر باشند، در قالب اعطای تسهیلات بانکی مورد حمایت قرار می دهد که طرح های مورد نظر بر اساس قانون باید در سامانه کارا ثبت شوند.
استاندار تهران روز سه شنبه در راس هیاتی در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از چند مجموعه صنعتی، خدماتی، تولیدی و گردشگری در بخش حسن آباد شهرستان ری بازدید کرد.
6003/3218
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.