جشنواره استعدادیابی شهرستان پردیس با حضور مسئولان ورزشی و پیشکسوتان این رشته ورزشی در پردیس برگزار شد.

مهدی لاله دبیر هیات فوتبال شهرستان پردیس در گفت وگو با ایلنا با اعلام این خبر گفت: طبق روال هر ساله هیات فوتبال استان تهران طرح استعدادیابی فوتبال شهرستان های استان تهران برگزار می شود که امروز با همکاری مربیان استعدادیاب و مسئولان ورزشی شهرستان این مراسم با حضور بیش از ۱۲۰ نفر شرکت کننده در بزرگترین زمین چمن شهرستان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: جشنواره استعدادیابی فوتبال شهرستان امروز در رده پایه زیر ۱۲ سال با استقبال زیادی از سوی مردم و مدارس فوتبال شهرستان روبرو شد.

لاله اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۱۲ مدرسه فوتبال در شهرستان پردیس فعالیت دارند و از میان منتخبین مدارس فوتبال ۴۵ نفر در مرحله اول و ۲۵ نفر در مرحله دوم انتخاب و معرفی می شوند.

دبیر هیات فوتبال شهرستان با انتقاد از اینکه برخی از مربیان شهرستان با وجود اعلام هیات فوتبال بچه های زیر ۱۲  سال خود را  جهت شرکت در طرح استعدادیابی اعزام نکرده اند، گفت: علت عدم همکاری این تعداد از مربیان فوتبال حتما از سوی هیات فوتبال شهرستان پیگیری خواهد شد.

محمد علی وحیدخو نائب رئیس هیات فوتبال شهرستان پردیس نیز در حاشیه این مراسم به ایلنا گفت: در میان بچه های فوتبالیست شهرستان استعدادهای نهفته ای وجود دارد که با برگزاری جشنواره های استعدادیابی زیر نظر مربیان استعدادیاب می‌توانیم افراد توانمند و مستعد را شناسایی و با معرفی به تیم نونهالان شاهد موفقیت آنها باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که طرح استعدادیابی به صورت دائمی انجام می‌شود، گفت: شناسایی افراد مستعد زیر نظر مربی استعدادیابی هیات فوتبال ابتدا بصورت گروهی و در قالب بازی و سپس بصورت انفرادی انجام می‌شود.

لازم به ذکر است مرحله اول جشنواره استعدادیابی فوتبال شهرستان پردیس در رده پایه با معرفی ۵۶ نفر به پایان رسید و برگزیدگان پس از گذراندن چند دوره آموزشی به مرحله بعد جهت معرفی نهایی به استان تهران  اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.