به گزارش خبرنگار ایرنا مجید فراهانی روز سه شنبه در هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم خدمت رسانی شایسته سامانه حمل و نقل ویژه جانبازان و معلولان (سامانه تلفنی 6305) تاکید کرد.
رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: متاسفانه این خدمت رسانی در ماه های اخیر با لغو سرویس از سوی سامانه مذکور لغو شده است.
فراهانی عنوان کرد: لغو سرویس های رزرو شده معلولان موجب پیگیری این افراد از سامانه شده اما جانبازان و معلولان به جای دریافت پاسخ درست و مودبانه با بداخلاقی و در مواردی توهین مواجه شده اند.
وی تاکید کرد: این رفتار ناشایست دلگیری و طرح شکایت معلولان در سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری تهران را به دنبال داشت که در گزارشی به سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز ارائه شده است.
فراهانی افزود: در حالی که نمی توانیم انتظار جانبازان و معلولان را برآورده کنیم متاسفانه شاهدیم یک کارمند خاطی به جای عذرخواهی با بی ادبی زمینه نارضایتی این شهروندان را فراهم می کند.
فراهانی خاطرنشان کرد: این روند و رفتار غیرقابل پذیرش و نیازمند برخورد است.
وی خواستار اقدام بموقع، موثر و اهتمام شهردار تهران در این خصوص شد.
فراهانی گفت: مشکل در تحقق دسترس پذیری شهر برای معلولان سبب شده این شهروندان از حق زندگی در شهر به صورت کامل برخوردار نشوند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: فراهم کردن دسترسی و حمل و نقل آسان برای انجام امور اداری، تحصیلی،درمانی و نیازهای حیاتی کمترین خدمتی است که شهرداری از طریق سامانه حمل و نقل ویژه جانبازان و معلولان باید ارائه کند.

تهرام/7244/1735/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.